Hotel Electra Beach

Hotel Electra Beach
8,8

7 tips over Hotel Electra Beach

Joris en Irma, 4-9-2017

De weg naar Olympos is tegenwoordig geheel geasfalteerd en goed met huurauto te berijden.

Als je toch bij Olympos bent bezoek dan meteen Diafani aan de kust en rij ook een stukje naar Avlona ( de afslag naar Avlona kom je eerst tegen als je naar Diafani rijdt) en dan heb je een schitterend uitsicht op Olympos.

Koos Schop, 15-10-2015
Zeezicht is behoorlijk duurder....het was het waard. Extra stekkerblok meenemen, slechts 2 stopcontacten. Tweede en derde etage sluiten bepaalde mindere uitzichten uit.
Aad v Dop, 12-7-2015
Mooi eiland met leuke bergdorpjes en schitterende baaien waar ook altijd een taverne aanwezig is.Men moet er dan wel met een auto op uittrekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Electra Beach voor je op een rij gezet:

Edwin Beeke, 6-7-2014
Het is een aanrader om de beachtour te doen. Deze kan je gewoon in de haven boeken.
Jaro, 14-9-2013
Huur een auto en verken het eiland, tal van mooie stranden en dorpen.
Manuela Krieger, 23-1-2013
boek een kamer met zeezicht

baudet, 16-7-2012
Huur een auto voor een dag (ongeveer € 60,-) en breng een bezoek aan Olympos. De wegen zijn slecht, dus kun je niet teveel kilometers op een dag afleggen. Ook een bezoek aan Lefkos is erg leuk. Karpathos is een eiland waar geen massatoerisme is. Dit is overal te merken en maakt het er erg aangenaam vertoeven.

We hebben een aantal aanbieders voor Electra Beach voor je op een rij gezet: