Hotel Electra Beach

72 reviews over Hotel Electra Beach in het Nederlands

Goed hotel mooie ligging

Elise
30-8-2018

Het hotel heeft een goede ligging mooi aan de zee.

Wij hadden 2 zeezicht kamers met balkon wat elke dag goed schoon werd gemaakt. Het ontbijdt viel me zeer mee na wat negatieve reacties te lezen...ikzelf heb wel beter gehad eerlijk is eerlijk maar ben niet ontevreden. Buikje was goed vol.koffie was lekker maar het drinken niet voor de kinderen. Maar dat kon je bij het zwembad wel weer bij kopen heerlijke verse smooties. Het eetgelegheid bij het zwembad kijkend over strand was geweldig met roze bloemen en prachtige zee.

Aanrader amoopy beach. En lefkos en eten bij poseidon top. Ik kan geen nadelen bedenken hotel en karpathos was heel mooi. Huurden om de dag een auto. Achter hotel wel 5 verhuur bedrijven naast elkaar.

Fijn hotel op mooie locatie

Wendy
28-7-2018

Hotel direct aan het strand, voor de bedjes moet je aan het strand overigens wel betalen maar aan het zwembad waren deze veel beter, steigerhout met lekker dik kussen😁 ontbijt meer dan prima. Aanbod van yoghurt, verschillende broodsoorten, beleg gebakken of gekookt ei en soms ook pannenkoekjes was voor ons voldoende. Mensen die daar over zeuren ben ik wel eens benieuwd wat die thuis eten. Goede uitvalsbasis om er lekker op uit te gaan, supermarkt ligt schuin tegenover het hotel en op fijne loopafstand van het stadje. Karpathos zelf erg rustig, niet heel veel te beleven. In mei zitten hier voornl gepensioneerden die al jaren in het hotel komen. Lunch bij het hotel is niet duur en erg lekker!

Prima hotel, alles wat je nodig hebt.

Hedy
15-5-2018

Een prima basic hotel. Inrichting was niet mijn smaak, maar je hebt er alles wat je nodig hebt. Rustige ligging en fijn om lopend naar allerlei restaurantjes te kunnen gaan.

Tjingo

Ontbijt is redelijk. Eigenlijk is alles er maar mis wel meer keuze uit vers fruit.

Ligt aan het strand wat erg fijn is.

Helaas hebben ze de fijne bedjes met kussen vervangen door harde bedjes.

kleinschalig hotel op loopafstand van de haven

Verbruggen
30-9-2017

het ontbijt is goed. elke dag zit er iets anders bij. Jammer dat er geen verse jus d'orange is maar mierzoete limonade. kamer met zee zicht is ok. badkamer is klein maar alles is aanwezig. Als je een normaal postuur is het goed te doen. op 10 minuten loopafstand is het centrum bij de haven. Veel keuze uit restaurantjes om te eten. een gezellig winkelstraatje. 500 meter van het hotel zit een supermarket met geldautomaat.

Auto huren om wat van het eiland te zien is leuk om andere strandjes te zien.

Vervelend is het handdoek leg cultuur. Jammer dat daar niks aan gedaan wordt.

Zeezicht is een must.

Joris en Irma
4-9-2017

Ons 2e bezoek aan dit hotel. Dit keer 3 weken. Aardig personeel en alles wordt goed schoongehouden. Ontbijt is goed. Neem een stekkerdoos mee want er is maar 1 enkel stopcontact op de kamer. Helaas doen de gasten aan bedjes reserveren rondom het zwembad. Dat was het enigste wat ons stoorde. In de tuin waren nog wel bedjes beschikbaar. Huur een auto! Er zijn schitterende stranden!

Jammer maar helaas

Hartman
13-8-2017

Een prachtig hotel met fantastisch personeel Maar! Onwijs gehorig en rond 6 uur rennen de hysterisch handdoekenleggers al naar de bedjes aan het zwembad en dat kun je letterlijk volgen. Van het zwembad hebben we (werkelijk waar) geen dag gebruik van kunnen maken! Ook niet als we om 8 uur ontbeten en daarna de spullen gingen halen dan lag alles "vol" naja er was niemand bij het zwembad maar alle bedjes waren al gereserveerd! Tegen een uur of 11 komende eerste handdoekenleggers naar het gereserveerde bedje. Wij hebben daardoor noodgedwongen elke dag €6 aan het strand betaald om niet in het zand te hoeven liggen. Het hotel doet hier helaas niets aan om handdoekenleggers tegen te gaan. Tip: doe bedjes op kamer nummer!

Het ontbijt in het hotel is enorm eenvoudig en uitslapen is er niet bij want het sluit om 09:30 al.

De vriendelijke lach en de onwijs hardwerkende dames die het hotel schoonmaken maken veel goed.

Goed hotel met prima ligging.

Danny
29-5-2017

Hotel is prima. Ontbijt is goed. Niet heel veel maar keuze zat. Kamers zijn mooi. Badkamer had iets groter gemogen. Je bent lopend in 5 min in het stadje. Supermarkt is om de hoek. Wij gaan zeker terug.

G. Post
18-9-2016

Heerlijk kleinschalig hotel, hier kom je echt tot rust.

Helemaal TOP

Ruud en Hilda
23-7-2016

12 dagen bij Hotel Electra Beach vertoeft. Wij vonden het geweldig. Centrum heel dicht bij. Zoveel heerlijke restaurantjes. Wij hebben er vele uitgeprobeerd, maar allemaal prima. Hotel ontbijt ook goed. Kamer, bedden alles ok. En zo...schoon. Zwembad, de tuin, kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad. Wij vinden het zeker een aanrader. En dan de Griekse mensen, jeetje wat doen ze hun best. Wij hadden vier dagen een scooter gehuurd. Dat was heerijk en goed te doen. Ook de excursie naar Saria vonden wij heel mooi. Goed begeleid door Judith.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Electra Beach in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Electra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.