Géén boekingskosten

Appartement info

37 Reviews over Dimitra

• 10Kejedpb08-09-2016

Heerlijk appartement

Kies een 2 kamer appartement, dan ben je gegarandeerd van veel, heel veel ruimte inclusief enorm balkon. Bedden zijn Grieks (harde matras) maar heeeeerlijke kussens. Douche is onGrieks; ruim!! Schoonmaakster is geweldig, doet zelfs je afwas. Elke dag is ze d'r, alles perfect. Ligging bij zandstrand, centrum op loopafstand, supermarktjes om de hoek..

• 8paul & miranda10-08-2014

goed

App. Dimitra is een klein appartementen gebouw met ongeveer 7-8 kamers. Onze kamer ( kamer 9) was ruim, netjes, schoon. Met een groot terras. Elke dag werd er schoongemaakt.behalve maandag want dan is de schoonmaakster een dagje vrij De eigenaresse 1x gezien bij binnenkomst hier was ze vriendelijk, daarna nog 1x heel snel om de kluis airco en wifi code te vragen hierna haar niet meer gezien ook niet bij vertrek

• 8ar07-07-2014

rustig

Prima, rustig gelegen, schoon, vriendelijke mensen

• 9i.bouwmeester24-06-2014

Mooi, ruim en schoon appartement

App. Dimitra is een klein appartementen gebouw met ongeveer 7-8 kamers. Onze kamer was ruim, netjes, schoon. Met een groot terras. Elke dag werd er schoongemaakt. Wij hadden een soort van baldakijn/muskietennet om het bed heen, erg romantisch. De eigenaresse is erg vriendelijk, hoewel je haar bijna niet ziet, omdat ze ook nog ergens een winkeltje heeft.

• 9Marjolein30-07-2013

'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'

We hebben beneden in dimitra studio gezeten met een grote veranda. De studio is helemaal goed verzorgd. Er wordt gesproken over een kleine douche. Dat is waar maar de douche is wel erg goed, warm en ook lekker veel water en dat kan je niet altijd zeggen in griekenland. De kamers worden elke dag wel schoongemaakt, de handdoeken worden 2 of 3 x per week verwisseld. De eigenaresse & man zijn zeer vriendelijk. De eigenaresse heeft een hele leuke kledingwinkel naast de grote supermarkt. Verder hebben we heerlijk gescooterd. En het strandje bij zoriana (bijna aan het einde van het strand van pidagia) is ook erg lekker. Rustig. We vinden het strand van appella niet erg bijzonder. Veel stenen en maar 1 strandtentje. Amoopi leuk om een keer naar het strand te gaan, maar niks voor avondvertier. Ook lefkos is leuk om te bezoeken, zeker omdat je daar nog echt golven hebt (laatste strandje). En de kustweg ernaar toe is ook leuk. kortom leuke plek en leuk eiland, zeker de moeite waard.

• 9Jan12-07-2013

Heerlijke plek om nog eens te komen.

Na eerst 2 dagen in app 1 te hebben gezeten , vroeg de eigenares of we naar app 4 wilden. Daar hadden we meer privacy, met een heerlijk balkon. Er zijn meerdere Appartementen complexen en hotels in de buurt. Maar toch vrij rustig. Vriendelijke eigenares en schoonmaakster. Prijs / kwaliteit is zeer goed. Er is geen restaurant, maar in de buurt zijn er wel enkelen. Wij gingen naar Pigadia om te eten, vooral aan de haven.De kamers waren ruim en erg netjes, mooie douche/ badkamer en een ruim balkon. Voor kinderen is er niets ! Alleen het strand op 5 min lopen. Of gebruik maken van het zwembad van Hotel Socrates t/o Dimitra. Wij zaten op het strand ( weg over steken en over het zand/ grindpad ) bij "Dolphin Beach Bar" parasol en 2 bedden voor 6 euro p/d, en gebruik kunnen maken van douche (rechts v/d Bar en toilet in het Hotel achter de Bar ) 3 keer p/w schoonmaak , handdoeken en beddengoed.

• 8pedrodoremalen09-06-2013

prima locatie peter en hetty

app. dimitra is een leuk en kleinschalig app.menten complex gunstige ligging grote balkons of terras een min puntje is kleine douche cabine .karpathos is n prachtig eiland grillig ,div. leuke strandjes, en vele wandelmogelijkheden,auto of scooter wel aan te raden.

• 9Eline26-08-2011

Klein maar fijn!

Het appartementencomplex bestaat uit zo'n 9 appartementen en studio's die worden gerund door een Griekse vrouw. Eigenaresse lijkt wat nors, maar als je haar eenmaal leert kennen is het een hele behulpzame, lieve, hardwerkende vrouw. De twee studio's beneden zitten naast haar huis, dus daar heb je weinig privicy en geen eigen balkon. De appartementen en studio's boven zijn mooier. Het strand en supermarktjes zijn dichtbij, toch is het voor deze appartementen wel aan te raden om een vervoersmiddel te hebben - anders wordt het wel veel lopen met boodschappen.

Heerlijke vakantie gehad! Ook een dagje een quad gehuurd om het eiland te verkennen, maar we kwamen er achter dat ons strand dichtbij het complex misschien nog wel het rustigste was! Echt een heerlijk eiland en een aanrader! Mensen zijn vriendelijk en vliegen niet zo op toeristen af zoals dat in sommige andere landen kan gebeuren. Olympos is mooi, maar begint wel heel toeristisch te worden...

• 8PPV&JM19-08-2011

Mooi kleinschalig appartementencomplex!

Wij zijn naar karpathos geweest van 3 t/m 15 augustus! Het complex Dimitria ligt op een heuvel op circa 1500 meter van de haven van karpathos. Zeer dicht bij het strand, eigenares heeft nog een winkel dus is niet veel aanwezig. Schoonmaak is prima. (bijna iedere dag).

Voor ons een super vakantie, de bergdorpen is echt nog het oude griekenland, mensen zijn vriendelijk en vragen direct of alles goed met je is als je even stilstaat met de scooter. Vele plaatsen bezocht, evenals stranden welke allen prachtig zijn. Ook het strand van Pigadia is netjes en de strandtent Beach hotel heeft prima lunches. Griekenland staat bekend om de keuken en eigenlijk kun je dan ook overal goed eten, Mirage is erg goed, Sofia's Place hectisch maar populair, ook de italiaan hiernaast is goed. Pigadia heeft 2 winkelstraten met kleine winkeltjes in het centrum nabij de haven. Het klimaat i.c.m. met de stevige wind maakt het prima vakantie eiland ook in de zomer. Wij komen zeker nog eens terug! Lekker rustig!

• 8Judika07-08-2011

Een uitstekende ligging, rustig, geen receptie.

Wij hebben een tweekamer appartement gehuurd op 2e etage nr.9. Prachtig uitzicht op zee en bergen. Keukeninrichting is weinig, maar neem zelf iets mee, koekenpan waar steel vanaf kan en kleine campingpannen (te koop in campingwinkels Ned.) scherpe messen, blikopener. Goede slager schuin boven busstation in Pigadia. 3 grotere supermarkten die aanzienlijk voordeliger zijn dan de kleine waar je brood koopt. In dorp vele restaurants waar je zeer goed goedkoop kunt eten. Aan de haven is duurder, maar in de straatjes heb je 1 liter koude wijn voor €7. Huur een auto (thuis al regelen) en ga naar het strand van Arkasa, st. Nicolas Beach. Zandstrand en goed restaurant. Lefkos beach is prachtig, doorrijden er zijn 3 stranden! Westkust is mooier, voor de avond is Pigadia weer gezellig. Dimitra was prima basis om overal naar toe te gaan. Komen zeker weer terug.

Appartement Dimitra info

• CafeNiet beschikbaar