Aparthotel Diakonis

Aparthotel Diakonis
7,6

2 tips over Aparthotel Diakonis

Ilse, 19-7-2015

Wifi zou zeker in deze tijd verbeterd moeten worden. Ook kan het ontvangst door de eigenaar een stuk beter.

Zeker een auto huren, de stranden Kyra Panagia, Apella en Achata zijn erg aan te raden. Op Kyra kan je drankjes en eten bestellen vanuit je strandstoel (geen extra kosten aan).

Op het eiland zelf niet veel te doen, hou zelf niet zo van wandelen in de hitte. Eiland is mooi voor een dag of 10. Olympus is aan te raden en staan er autoroutes in de gids die je daar kunt aanschaffen.

dannymarleen, 13-7-2012
Stranden en zee bij Amoopi zijn erg mooi, evenals bij Apella en Achate. Bij Pigadia zijn de stranden redelijk, soms wat rommelig