Aparthotel Diakonis

Aparthotel
Aparthotel Diakonis
7,6

12 reviews over Aparthotel Diakonis in het Nederlands

Zeker een plek om naar terug te keren.

van Wijk
18-8-2018

Het is een heel leuk hotel, basic, maar alle prima in orde.

Heeft een goede rustige ligging, 20 minuten naar het centrum en het strand is vlakbij.

Wordt elke dag schoongemaakt en regelmatig wisseling handdoeken en bedlinnen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een aanrader.

Voor herhaling vatbaar

v.Wijk
28-5-2018

Het is een prima basic appartement.

Er wordt dagelijks schoon gemaakt en het personeel is buitengewoon vriendelijk

En goed aparthotel

Ruud
20-5-2018

En prima aparthotel als naar wens. De mensen zijn aardig. De kamers worden goed schoon gemaakt

Nooit meer

Antje
17-9-2017

In andere verhalen hebben ze het over vriendelijk personeel, ik denk dat ze nu of met pensioen waren of op vakantie, in ieder geval wij hebben ze niet gezien. Afspraken kan je niet maken met het personeel. Wij wilden een auto huren via de receptie, geen probleem, maar op het moment dat wij de auto wilde gaan gebruiken was deze er niet en er was geen enekele auto beschikbaar evenals,de kaarten die wij wilden versturen deze zijn nog niet aangekomen. De schoonmaak was wel goed evenals het appartement. De stukje wandelen naar het centrum was goed te doen.

Sylvia.wouda@hotmail.com
28-5-2017

Een heerlijk appartement. Gastvrij. Aardige en behulpzame eigenaar. Alles zag er fris en schoon uit.

Bed is iets te hard. Dus als je niet van een hard bed houd neem een floatingmatrasje mee.

Mooi uitzicht. Vlakbij het strand. En loopafstand naar het stadje. Heerlijke en gezellige restaurantjes.

Minpuntje is de douche. Als je gedoucht het is alles kletsnat. Helaas miste we het haakje van je douchekop.

Ontbijt is beetje magertjes.

Op mooie plek aan rand van de stad. Mooie omgeving. Mooi zwembad. Onze kamer werd elke dag goed schoongemaakt.

Nog geen 2 sterren waardig

Ada van hoven
25-9-2016

Ontvangst...niemand, na 15 minuten zelf gebeld. Ontzettend sjachreinig mannetje. Kleine Kamer vol oude spullen. Koelkast deur kapot. Douchegordijn via blokken vast gezet. Geen steun voor de douchekop.

Keuken spullen vies en aangekoekt met zwarte zooi. Geen koekenpan. Airco voor 6 euro per dag.

Het enige goede was t bed en de schoonmaakster. We vertrekken morgen op eigen kosten naar ander hotel.

Komen beslist weer terug!

Bob & Wil
16-9-2016

Tweede keer in dit hotel.

Aardige eigenaar en personeel. Goede ligging.

Goed te weten; er is geen koffiezetapparaat aanwezig, dus zelf e.e.a. meenemen!

Mooie locatie

Ilse
19-7-2015

Qua ligging perfect. Enkele minuten van het strand en een kwartier lopen naar Pigadia. Muziek v.h. italiaanse hotel is niet erg.

Het appartement was goed, goede bedden voor griekse begrippen. Inderdaad een douchegordijn, maar deze was super schoon. Er werd elke dag schoongemaakt, behalve op zondag. Incl elke dag een schoon laken.

We werden niet heel hartelijk ontvangen. Een vrouw liet ons in 't appartement en dat was het. Geen uitleg over ontbijt, wifi of airconditioning. Airconditioning was achteraf niet nodig. Door de horren voor 't raam en deur van het balkon, lieten wij het doorluchten en was de temp prima.

Wifi is heel erg slecht, zodra er 3 mensen gebruik van maken heb je geen verbinding. Beste ontvangst heb je bij de receptie, waar dan ook mensen 's avonds met hun telefoon of laptop 'gezellig' zitten. Heb zelf geen gebruik gemaakt van het ontbijt, de bakker zit op 5 minuten lopen. Als je meer van het eiland wil zien dan het strand van pigadia, is een auto zeker aan te raden.

Zeer goede, nette en rustig gelegen accomodatie, met vriendelijk personeel. Accomodatie bestaat uit ongeveer 50 appartementen met heerlijk groot zoetwaterzwembad. De eigenaar is altijd aanwezig en woont er zelf ook. Weinig nederlanders..heeerlijk. Over het algemeen Italianen en Zweden. Bij het zwembad altijd rustig, geen animatie. Voor wie van rust houd, een echte aanrader!! Er wordt regelmatig schoon gemaakt en vernieuwing van handdoeken. Met scooter kun je heerlijk het eiland verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Diakonis in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Diakonis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.