Hotel Blue Bay

Laatste review

Een aanrader!

Wanda,
5-8-2018

Kleinschalig familiehotel. Vriendelijke mensen. Schoon en netjes. Ontbijt eenvoudig maar goed. Ideale ligging, echt heel dichtbij mooi strand en centrum op 10 minuten lopen. Koelkast op de kamer. Gratis goede Wifi en airco tegen betaling. Goede restaurantjes en kleine supermarkt ook dichtbij hoef je niet voor naar het centrum. Voor minder valide mensen is het ook goed te doen . Lift ook in hotel aanwezig. Heerlijk zwembad zonder handdoeken cultuur. Wij gaan zeker nog eens terug!!

Kenmerken

134 reviews over Hotel Blue Bay in het Nederlands

Een aanrader!

Wanda,
5-8-2018

In Blue Bay hebben wij ons thuis gevoeld.

Bert en Jolanda,
10-7-2018

Uitstekende prijs kwalieitverhouding. Vriendelijk - en behulpzaam personeel. 6x/week schoonmaak incl. Schone handdoeken. Goede ligging ten opzichte van zee en centrum.

Super en vlakbij Strand

Hans Snijders,
2-3-2018

Heerlijk verblijf in Griekse stijl.Komen er al jaren meestal 2x per jaar. In voor en naseizoen.

heel gezellig gemoedelijk hotel

fam uitZutphen,
14-10-2017

Fijn hotel,vriendelijk personeel dicht bij het strand en op loopafstand van centrum.

Thuiskomen !

Hans Snijders,
9-7-2017

Verliefd op dit rustige griekse eiland en zijn vriendelijke bewoners.

Nikos,Manolis en alle andere doen er alles aan om je een goed verblijf te bezorgen.

Het was geweldig

F De Lang,
30-6-2017

Alles was goed mooie ligging heel dicht bij het strand mooi zwembad waar je tussen de middag lekker kan eten dank aan Eva iedereen was heel vriendelijk het ontbijt was ook prima

Geweldig

Beppie en Ed,
28-5-2017

Een kleinschalig hotel. Erg schoon en netjes! Oké de douche was heel klein, onze vriendin zei voor de grap, de ene dag was ik rechts de andere dag links...

Iedere dag schone handdoeken, kamer schoon. Het ontbijt was sober maar goed. De eigenaar en familie zijn erg vriendelijk. Zwembad ook schoon, de bedjes konden wat schoner. De lunch was erg lekker iedere dag en werd met verse producten gemaakt.

Dus dit hotel is echt een aanrader

Gezellig, kleinschalig hotel. Vriendelijke eigenaar (heerlijke bbq) altijd gezellig op het terras, lekker nog even een biertje toe dus geen avond vroeg naar bed!

De kamers zijn prima, schoon en een douchekop die hing!!! Mooi zwembad, prima ligbedden (nieuw) en ook het strand is dichtbij. Genoeg leuke restaurantjes in de buurt.

Vooral Pegasus is leuk, iedere avond live muziek, je hoeft er niet te eten, een ouzootje drinken is ook prima.

Afstand naar het centrum is toch wel 20 min.

Het ontbijt was goed, niet luxe maar voldoende maar de sfeer maakte alles goed.

Wij gaan nooit terug naar hetzelfde hotel maar nu komen we sterk in de verleiding.

Nicos, Agnes en de rest: bedankt.

Gezellig hotel

Hans van mourik
25-6-2016

Goed ontbijt. Hartelijk personeel en eigenaar. Op 100 m. Vh strand. 1,3,km van centrum. Mooi zwembad

Netjes

Marjolijn
17-5-2016

eenvoudig, kamers schoon, koelkastje op de kamer.

fijn zwembad, ontbijt voor griekse begrippen zeer gevarieerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Blue Bay voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Bay in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.