Hotel Bay Watch

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Bay Watch voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bay Watch in het Nederlands

Chris,
3-7-2018

Geweldig !

Wij gingen voor een strandvakantie en dat hebben we gehad. Zandstrand voor de deur ,leuk appartement ja het was Grieks maar je leeft er buiten het was schoon, goede bedden vaak wisseling linnengoed.Bijzonder aardige eigenaresse ook de rest van de mensen behulpzaam en vriendelijk.Kortom een geslaagde vakantie.

Gereisd met partner in juni 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bay Watch in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bay Watch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.