Appartement Astron

Appartement Astron
8,3

13 tips over Appartement Astron

Harry Stevens, 18-9-2014

Snorkelen is goed te doen en geeft beeld van mooie onderwaterwereld

Fiets huren is handig. Er zijn wat tourtochtjes te maken, waarbij je of en toe wel wat steile hellingen tegen komt.

Auto huren voor 1 of 2 dagen is voldoende on eiland te bekijken.

Marcel Post, 7-7-2014

Gezellige centrum Karpathos Stad 20 minuten lopen 2.2 km, eventueel goed te doen met de fiets verhuur vanaf 6 euro per dag.

Uitgebreide maaltijden met drank voor rond de 15 euro pp

Auto huren? Er is met wat onderhandelingen veel mogelijk en aanzienlijk goedkoper dan via de reisorganisaties.

Zee 500 meter, prachtige baaien op het hele eiland met snorkelmogelijkheden, diverse plekken te vinden waarin je de enige badgast(en) bent.

Een eiland met vriendelijke bewoners!

mar33, 20-6-2014
Auto huren om naar de vele mooie stranden te gaan !

We hebben een aantal aanbieders voor Astron voor je op een rij gezet:

Manja, 17-6-2014
Auto huren ! Karpathos heeft erg mooi baaien waar je heerlijk kunt zwemmen en zonnen.
Anja de Jong, 17-6-2014
George (de barman) maakt de lekkerste cocktails in no-time.
Anja de Jong, 17-6-2014
George (de barman)maakt de lekkerste cocktails in no-time.

Karin Broekens, 7-6-2014

Het eiland Saria is echt de moeite waard.

Net als de witte sangria van barman George van Astron.

Prima gegeten bij restaurant Elea. Authentieke Griekse keuken.

Mae, 20-9-2013
Ga snorkelen voor strandrestaurant Highway, genoeg vis te zien. Lunch bij restaurantje / snackbar tegenover hotel Konstantinos (lelijk hotel), dineer bij Pelagos, Esperides of Nisiotiko. Denk bij de excursie naar Saria wel er aan dat de wandeling op Saria door de kloof pittig is en bergop gaat over losse stenen, niet iedereen kan die wandeling aan als je niet goed te been bent of visuele beperkingen hebt.
Simone Roord, 9-7-2013

auto huren om alle fraaie baaien te bekijken

excursie naar Olympos: zo mooi!

foto maken op het blauwe bankje bij taverne: under the Trees

terug gaan :-)

Gerrie Goedhart, 19-6-2013
Huur een auto en bezoek de vele mooie strandjes. Of doe een dagtrip met een vd boten vanuit de haven naar deze standjes. €25,- p.p. met bbq.

We hebben een aantal aanbieders voor Astron voor je op een rij gezet: