Appartement Astron

136 reviews over Appartement Astron in het Nederlands

Grieks genieten

Sas
13-8-2018

Heel fijne plek, echt genieten. Niet zo grootschalig

Robert
18-7-2018

Alles is hier top. Niets op aan te merken. Tegen het centrum, vlak bij het strand. Alles keurig afgewerkt. Top!

Nancy
16-6-2018

Karpathos is vooropgesteld een prachtig eiland, mooie natuur en mooie stranden. De accommodatie is ook een aanrader, vriendelijke eigenaresse, de rest van het personeel trouwens ook. Heerlijk zwembad en op loopafstand van het strand. Ontbijt is goed geregeld, genoeg keuze. Op 20 minuten lopen zijn vele restaurants en winkeltjes bij de haven, erg gezellig. Om het eiland te verkennen is een auto en/of brommer wel aan te raden.

D-reizen

alles op het hotel was gemoedelijk en rustig je kon bij wijze van spreken de ramen en deuren gewoon open laten

Super complex!

Familie Romme
21-8-2017

We zijn net 3 dagen terug en wat hebben we genoten! Hele lieve eigenaresse en personeel die heel hard werken en het je zo goed mogelijk na je zin maken! Ook een heel lekker en ruim zwembad (alleen was het zoutwater ook de douche) onze zoon was niet uit het zwembad te slaan, er waren ook veel Nederlandse kindjes. Het appartement waar wij zaten was goed, wel klein, maar prima voor ons 3en. De douche is ook zeer klein, maar dan moet je niet naar Griekenland gaan, want daar staan ze om bekend. Het was wel toe aan renovatie. Het ene gedeelte was al opgeknapt, maar waar wij zaten gingen ze in 2018 aanpakken. We hadden met een bedstee en dat was echt heel leuk! 1 keer in de week houden ze ook een BBQ met alles vers, superlekker! Je zit alleen niet echt dicht bij het centrum, je moet toch 25 minuten lopen, mensen die slecht ter been zijn, geen optie. Je kunt een scooter of auto huren, zitten er genoeg! Kortom wij hebben hier super genoten en raden deze accommodatie zeker aan!!

Mooie vakantie,iets meer investeren in de apparten

Annet Woesthuis
14-7-2017

Ruimte op zich was goed,alleen bij een 2 kamerappartement werd vermeld eethoek, of je die dan mee naar binnen moet slepen weet ik niet wij konden hem in ieder geval niet vinden.En de huisraad was ook zeer karig geen koffie/theepot opener of kurkentrekker zodat je naar restaurant moest om een fles wijn te openen.

Verder dochegordijn veel te kort zodat de hele vloer kletsnat was en hele kleine dochbak.Schoonmaak was verder wel goed,handdoeken en beddegoed werd goed gewisseld.Dus al met al wel een goede vakantie gehad komt ook mede doordat de mensen daar heel vriendelijk zijn,en het mooie weer.

Voor herhaling vatbaar

Aanrader
9-7-2017

Astron is prima complex. Zeer vriendelijk personeel. Studio prima. Superior heeft douchedeur met kleine douchebak. Ze gaan echter alle studios deze winter renoveren en dan heeft iedereen een prima douche met glasplaat. Het werd goed schoongehouden. Zwembad mooi en voldoende bedjes. We hadden superior studio op 1e etage. Die zou ik dus niet meer nemen. Door het plat dak erg warm, zon constant op balkon (Hierdoor niet echt lekker zitten in de hitte) en je hoorde de airco van de buren brommen. Beneden is meer schaduw en dus koeler. Als er iets was werd het meteen verholpen, dus niks te klagen. 2x per week een bbq-avond voor de liefhebber. Ontbijt voor Griekse begrippen uitgebreid. Nog nooit zoveel keuze gehad en we komen al 17 jaar in Griekenland, alles werd goed bijgevuld. Afstand tot strand goed te doen. Zoriana is aanrader. Afstand tot stadje vond ik toch wel lang maar is te doen. Zeker als je benedendoor loopt (bijna bij bocht hoofdweg naar beneden lopen). Restaurant Kali Kardia was prima maar zeker ook La Veranda bovenin aan de haven.

Verblijf was prima

Jolanda
27-6-2017

Wij hebben een prima verblijf gehad. Wij hadden geboekt voor een hotelkamer, maar doordat er heel veel muggen waren s nachts, hebben wij na overleg na 3 nachten overgeboekt naar een appartement, deze was wat duurder, maar hadden wij er voor over omdat hier horren zaten. Geen muggen meer gehad.

Prima complex

Loek en Ciska
23-6-2017

Gemoedelijke sfeer. Gezellige bar. Geen animatie maar wel eens per week een gezamenlijke bbq. Prima zwembad en voldoende ligbedden. Hier geen handdoekje leggen. Word trouwens niet toegestaan. Ontbijt goed. Kleine kaart om lunch en diner te gebruiken. Gratis wifi. Strand op 400 meter. Centrum 25 min lopen. Ligbedden op strand 6 euro per set. Persoonlijke aandacht door personeel. Kamer in orde alleen wel een krappe douche cabine en airco niet inbegrepen. Kosten 6 euro pd. Mooi eiland om rond te rijden in een huurauto. 2 dagen huur is voldoende. Ruim voldoende tavernes om lekker te eten. Acropolis is een aanrader. Vliegveld op een half uur. Eiland heeft tientallen zandstranden.

Heerlijk vakantieadres

A. F. Weideman
10-6-2017

Hotel Astron ligt in een rustige omgeving op ongeveer 25 minuten lopen van de haven van Pigada. Prima hotel met een leuk zwembad. De kamers worden elke dag schoon gemaakt. Keukenuitrusting is simpel maar naar Griekse begrippen functioneel. Prima ontbijt. Personeel doet er alles aan om het de gasten naar zin te maken. Zeer zeker een aanrader.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Astron in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Astron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.