Hotel Astron Princess

8.6Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 605p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Sauna

70 reviews over Hotel Astron Princess

• 9peter21-06-2012

prachtig hotel

mooi hotel prima kamers ligt centraal t.o.v. haven goed ontbijt

Gereisd met partner in juni 2012

• 10lariz_119-09-2011

Wat een geweldig hotel!

Net terug uit Karpathos! In hotel Astron Princess. Een fantastisch hotel. Lieve mensen, behulpzaam. Savonds met Stravos nog even iets drinken op het terras. De kamers zijn zo mooi. Groot balkon. En ja wil je zeezicht dan heb je de drukke weg.So what! Het valt reuze mee. Het is erg gezellig op die weg. En wat ben je nou op je kamer? Eénmaal de schuifpui dicht en je hoort niks meer. Ze hebben ook achter de kamers. Dan kijk je uit op het zwembad. Het hotel straalt een enorme rust uit! Lekker wandelen naar Karpathosstad. Je bent er zo.En wat staat er op de balie hun award voor het beste hotel van Karpathos 2011. Is dat niet enig!!!Tips van Restaurants.Aan boulevard bijna aan het eind Mama Maria. Leuke mensen goed eten. Boven in winkelstraat is een fontein die het niet doet.In die zijstraat zit 1 restaurant.Elea heet het. Neem vooraf de Griekse appetizers. 4,50 zo lekker. Wat ons opviel is dat in alle restaurants de Mama's staan te koken. Dus het echte Griekse eten.En Olymbos met de boot.

Gereisd met partner in september 2011

• 10matty_vansas09-08-2011

Astron Princess, een supermooi tophotel

Wij zijn al vaker op Karpathos geweest altijd erg naar ons zin gehad daarom komen we er steeds weer terug. Maar zo een luxe en schoon hotel als Astron Princess hebben we op Karpathos nog niet eerder gehad. Het personeel is er super vriendelijk en behulpzaam een voorbeeld: vlak voor ons vertrek viel in heel Pigadia de stroom uit wij zaten op de vierde etage met 2 zware koffers en een lift die het niet deed. Toen kwamen er 2 dames die het ontbijt verzorgen naar boven met de mededeling wij hebben besloten jullie te helpen en gingen sjouwen zo geweldig! Nu was ik met een dochter maar de planning is om in mei weer terug te gaan met mijn man en dan ook zeker naar Astron Princess.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9H. Arnolds08-08-2011

Uitstekende vakantie

Mooi hotel met vriendelijke bediening. Wij hadden een suite en deze was uitstekend en vrij ruim. Schoonmaak is zoals het hoort. De ligging aan zgnd drukke weg was geen enkel probleem (wat een gezeur over die drukke weg, geen last van). Op loopafstand van de haven van Pigadia, met heel veel goede en lekkere restaurantjes (met name: La Mirage, Mike's, Anemoussa) en leuke terrasjes. Het zandstrand van Amoopi had onze voorkeur en ligt in een mooie baai. Wij hebben Olympos en Diafrani bezocht (met jeep). De route er naartoe is al een belevenis (stuk nog niet geasfalteerd). Karpathos is een leuk eiland, nog geen massatoerisme, met leuke verrassende dorpjes en leuke stranden. De avonduren in Pigadia waren gezellig. Wij hebben reeds diverse Griekse eilanden bezocht en Karpathos kunnen wij toevoegen aan het rijtje uitstekende vakanties !!!

• 9Cor en Arijanne08-08-2011

Goed en verzorgd hotel

We hebben een heerlijke vakantie gehad goed verzorgd hotel. Wel even wennen aan de drukke weg maar het uitzicht en de suite is SUPER. We komen graag een een keer terug.

• 10Henk en Marinka uit Nederland04-08-2011

Een top hotel met zeer vriendelijke bediening.

Wat hebben we genoten van dit prachtige eiland en de vriendelijke mensen. Hotel Astron Princess was geweldig: superschone en mooie kamers,goed ontbijt en fantastisch personeel. Elke avond een gezellige borrel bij het hotel gedronken, waar Stavros vaak er even bij kwam zitten om te kletsen. We komen hier zeker nog eens terug!

• 8Rien04-08-2011

Prima hotel

Mooi en prima hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt is goed, met voldoende (verse) produkten. Kamer is goed en ruim en heeft in klein keukentje met serviesgoed, bestek, waterkoker en koelkast. Verder is er een tv en dvd speler aanwezig. Centrum van Pigadia op 2 min.

• 9andré&Corina Jonker11-07-2011

geweldig mooi hotel met vriendelijk personeel

wij hebben het super gehad in astron princess volgend jaar weer van de partij

Gereisd met partner in juni 2011

• 10bert en gerry10-07-2011

fantastisch hotel

Geweldig hotel op een prachtig groen eiland, mooie suite. Prima verzorging door Stavros, de manager. Beslist een aanrader, van de weg heb je nauwelijks hinder. Aan te bevelen is de bbq bij Astron appartementen. Komen beslist nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2011

• 9ariene en martin03-07-2011

fantastisch hotel

vorig jaar zijn wij in juni 2010 3 weken in astron princess geweest, wij hebben daar een super vakantie gehad. hotel was grandioos, het ontbijt was goed. over de geluidsoverlast van de weg ervoor valt reuze mee, mensen moeten niet zo zeuren. Wij gaan in september 2011 weer voor 2 weken naar karpathos en weer naar Astron Princess.

Gereisd met partner in juni 2010

Hotel Astron Princess info