Hotel Astron Princess

8.6Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 605p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Sauna

70 reviews over Hotel Astron Princess

• 9John29-07-2013

Heerlijke vakantie - maar ledikanten :-(

Hotel is perfect, schoon en gastvrij personeel. Echter zijn er nog een aantal kamers die ipv boxsprings nog losse ledikanten hebben. Deze ledikanten voor iemand van 1,80 mtr en langer echt een drama. Vraag naar boxspring kamers.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Trudy 22-07-2013

Top hotel,Top personeel

Hotel Astron, Niets is teveel, vriendelijk personeel zorgen dat je echt gast bent, zeer schoon en netjes. Een echte aanrader. Ontzettend gezellig stadje, heerlijk eten, vriendelijke mensen. Veel gezien van Karpathos met een gehuurde motor. Prachtig eiland om echt rond te toeren.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Rene en Christine12-06-2013

Prima en keurig hotel, zijn sterren waard!

We zijn net terug van Karpathos en hebben genoten in Astron Princess. Haddenn een kamer aan de zwembadzijde en keken uit op de bergen, niks mis mee. Lekker dicht bij het centrum en ook op loopafstand van het strand. Personeel was vriendelijk en altijd behulpzaam, verblijf is hier op basis van logies-ontbijt, dit was overigens prima en ruim voldoende. Kamers werden dagelijks schoongemaakt, dus niks te klagen. Enige is dat er verder 's avonds niks te beleven valt bij de bar van het hotel. Of iedereen is op pad of op de kamer. Maar het is uitstekend bevallen, dus wellicht volgende keer weer Astron Princess!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9luc verbraeken02-10-2012

prima hotel

goedgelegen,lekker ontbijt,zeer vriendelijke mensen,een kamer zonder zeezicht is veel rustiger(dan lig je verder van de straat), prachtige kamers

Gereisd met partner in september 2012

• 9martin28-09-2012

prima lokatie

Heel goed hotel, gunstig gelegen,personeel erg vriendelijk. Dichtbij de gezellige haven, kortom wij komen terug.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Ronald en Miranda16-09-2012

Fantastisch hotel

Echt een fantatisch hotel, zeer netjes en schoon, ruime kamers, zeer goed en schoon sanitair, vriendelijke bediening, elke dag schone handdoeken. Ongeveer 10 min lopen naar het centrum. Zeker de moeite om nog is naar terug te keren! Pigadia is een leuk plaatsje met meer dan voldoende eet gelegenheden. Tip: de restaurantjes die aan de straat richting het strand liggen

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10liesbeth02-07-2012

perfect hotel.

Perfect hotel 10 min lopen naar het strand, met strandtent en huur bedjes/parasols, en ongeveer 10 min lopen naar het gezellige centrum. Veel leuke eettentjes, winkeltjes en barretjes langs de haven. Een heerlijke vakantie gehad.

• 10Matty van Sas29-06-2012

Beste hotel op Karpathos

Ben er de laatste 2 weken van mei met mijn man er geweest, was er vorig jaar met mijn dochter. De kamers zijn superschoon en groot, personeel is de vriendelijkheid zelf, in augustus ga ik weer met mijn dochter en volgend jaar hoop ik ook weer te gaan. Er is niets duurder geworden in vergelijking met vorig jaar 2 bedjes met parasol 6 euro per dag. Astron Princess is top!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10henri.last22-06-2012

een aanrader

Een schitterend hotel op nog geen 1 km van het centrum. Inrichting van de kamers, heel netjes en fris ingericht. Hier heeft echt een vrouw de touwtjes in handen gehad. Helaas ligt het hotel aan een doorgaande weg Overdag voortdurend verkeer en 's nachts is het rustig. Het personeel is zeer vriendelijk. We zijn zeker van plan om weer te boeken in dit hotel.

• 8Marie-Anne22-06-2012

Uitstekend hotel

Hier is bijna alles zoals het op vakantie mag zijn. Helaas ligt het hotel aan een doorgaande weg en betekent 'zeezicht' ook 'aan de weg gelegen'. Overdag voortdurend verkeer en 's nachts is het rustig. Keurige, moderne kamers en de suite die wij hadden geboekt was geweldig! Een goed ontbijt, maar wel elke dag hetzelfde. Het hotel is net buiten het centrum, maar met een paar minuten lopen ben je daar. Net als op het strand.

Hotel Astron Princess info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad