Hotel Astron Princess

8.6Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 605p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.6Fantastisch

• Sauna

70 reviews over Hotel Astron Princess

• 10anja kroeze09-06-2017

een geweldige vakantie,

Je komt hier helemaal tot rust, de kamers zijn schoon en worden ook elke dag schoon gemaakt het personeel is supervriendelijk en behulpzaam en gastvrij.Het ontbijt en eten is goed verzorgd en heerlijk.De cocktails zijn super, laat je vooral verrassen. Het zwembad is schoon en plek genoeg, je wordt op je wenken bediend dus altijd personeel aanwezig.Ook voor de kleine kinderen zijn ze erg leuk.Het strand is op loopafstand,de stad kun je lopen of voor een paar euro pak je de taxi die ze voor je regelen. Zeker voor herhaling vatbaar dus volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 10Henk Molenaar16-10-2016

Een schittrend hotel met een uitstekende ligging

Diverse restaurants en bars op loop afstand

Gereisd met partner in september 2016

• 9H en T03-10-2016

Heerlijke vakantie in een heel goed hotel

Ruime kamer, prachtig balkon (wij hadden junior suite) met uitzicht op zee. Schoon, badkamer met bubbelbad. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Supermarkt heel dichtbij. Haven en centrum van Pigadia op loopafstand. Strand ook op loopafstand. Zwembad aan kleine kant en erg koud water.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Tonny05-09-2016

Super de luxe locatie

Prachtige kamer met luxe badkamer en pantry. Ruim balkon aan voorzijde. Erg aardig personeel en erg schoon. Zwembad niet zo gezellig. Kleine ontbijtruimte, maar prima verzorgd. Aan (drukke) hoofdstraat waarvan je geen last heb. Korte afstand naar haven en winkelstraat. Kom zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Mieke27-06-2016

heerlijk vakantie vieren op Karpathos

mooi hotel, vriendelijk personeel - niets is hen teveel; heerlijk eten en geweldige kamer. slechts 1 minpuntje...... kamer met zeezicht lag aan de voorkant van hotel aan drukke doorgaande weg; dus veel lawaai en uitlaatgassen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marianne08-05-2016

Warm, vriendelijk en mooi hotel!

Een kleinschalig hotel met goede ligging. Wij hadden de suite op de 2e etage met het hele grote balkon. Koelkast aanwezig! Slechts een paar minuten lopen naar de restaurants en de kern van Pigadia. De suite lag aan de voorkant van het hotel, aan de drukke straat. Zodra we terug waren van het strand of 's avonds eten, lekker op het balkon genieten van alles wat gebeurt. Ons stoorde het leven op straat niet. Wij genieten ervan. Lieve en vriendelijke receptie en bediening. Wij gaan dit najaar weer terug. Gewoon omdat het goed is. Met de huurauto het gehele eiland verkent. Ook een hele goede duikschool aan de haven met deskundig personeel.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Johan11-06-2015

perfecte locatie en super netjes

zeer fijn hotel met super vriendelijk personeel, echt genoten.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Trudy27-06-2014

Fantastisch hotel!

Wij waren met 4 personen in dit hotel voor 14 dagen. Hotel ziet er zeer verzord uit, mooie kamers met goede bedden en ontzettend vriendelijk personeel!! Ik kan het iedereen aanraden! Wij gaan hier beslist nog eens heen!

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 7Pat25-09-2013

Gewoon hotel, niet geweldig ofzo..

Hotel is goed, schoon en netjes, maar niet geweldig. Het zwembad is SAAI! Bar niet open en erg weinig te beleven. Lag ook bijna niemand toen wij er waren (begin september) Ontbijt was simpel, maar wel gewoon goed. Douche is ruim met douchegordijn. (werd wel zeiknat.. geen trekker om het droog te maken) Elke dag schone handdoeken. Balkon zat direct aan het balkon van de buren dus geen privacy! Bedden liggen goed! Supermarkt op 1 minuut lopen. Scooter en quad verhuur naast het hotel. Lift aanwezig. Wifi deed het vaker niet als wel. Beetje gehorig hotel. In de haven eten bij restaurant Pigadia of UNO het Italinaase restaurant. Als je het hotel uitloopt en je gaat naar links en je loop ong 1,5km door dan kom je aan je rechterkant (zeekant) soriana's place tegen. Goed eten, vriendelijke mensen, niet duur. Lekkere bbq op dinsdag. Ik zou het hotel niet aanraden aan vrienden of familie omdat het gewoon saai is. Niks te beleven.

Gereisd met partner in september 2013

• 9Martin de Rooij10-09-2013

een fantastisch hotel, 4 sterren zeker waard.

Wij gaan nu voor de vierde keer naar hotel Astron Princess, het is voor ons thuiskomen. Mensen zijn heel erg vriendelijk in het hotel maar ook in de restaurants met een uitschieter restaurant La. Mirage en La Corte.

Gereisd met partner in augustus 2013

Hotel Astron Princess info