Hotel Astron Princess

8.6Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

70 reviews over Hotel Astron Princess

• 9Eej17-08-2019

Zeker nog een keer terug.

Geweldig hotel met vriendelijke eigenaren. Goed uitgangspunt voor het stadje en het eiland. Wij een mooie vakantie gehad.

Met vrienden

• 9Esther13-06-2019

Echt een aanrader

Een heerlijk klein hotel met ruime frisse kamers voorzien van gratis airco, kluisje (sleutel verkrijgbaar bij receptie) en koelkast, wat glazen, borden en bestek. Erg veel kastruimte. Badkamers is ruim en voorzien van toiletartikelen, badslippers en badjassen. Hotel en kamers zijn superschoon en netjes en vriendelijk personeel. Een balkon met waslijntje en paar knijpers, 2 stoelen en tafeltje. Klein zwembad met handdoekenservice, verkrijgbaar bij de receptie. Op goede loopafstand van het strand en PIgadia waar meer dan genoeg restaurants te vinden zijn. Echt een aanrader als je niet van de grote hotels houdt. WIFI gratis, goede connectie.

Ons enige minpuntje is dat het 's morgens bij het ontbijtbuffet net wat te krap kan zijn. Cappucinno bij ontbijt moet extra voor betaald worden. Er is ook de mogelijkheid om in het hotel te dineren.

Voor de standen: denk aan strandschoentjes. Parasol + 2 strandstoelen € 7 per dag

• 8Johanna.10-06-2019

Een super relaxte vakantie gehad.

Super fijn hotel met vriendelijk behulpzaam personeel. Mooi uitzicht over de baai. Aan een soms wat drukke weg, maar is niet echt een groot probleem. 3 minuten lopen van het strand en 5 minuten naar het centrum van Pigadia. Erg gezellig daar met heerlijke eettentjes en winkeltjes. Heerlijk om te wandelen. Echt een aanrader, wij gaan zeker nog een keer terug

• 8Natascha06-06-2019

Heerlijk

Huur een auto en neem je wandelschoenen mee. Karpathos is echt geweldig. Dit complex ligt buiten de stad. 20 minuten lopen naar het centrum. Als ze andere bedden hebben kom ik nog een keer terug.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Daan van de Ketterij17-07-2018

heel goed bevallen en tweede bezoek zeker waard

kleinschalig schoon hotel op loopafstand van strand en gezellig stadje

• 8Wilma25-01-2018

Geweldig

Dicht bij centrum en strand. Gezellige terrasjes in Pigadia. Rust en gemoedelijk eiland. Mensen zijn ontzettend lief. Wel auto aan te bevelen.

• 2017
    4Ron Klaver01-10-2017

4 sterren?

Kamers waren nog niet klaar. Na 1,5 uur wachten nog geen sleutel. Zelfs na klacht nog niet eens een drankje aangeboden. Zeer slechte start.

• 9Jonah29-09-2017

Echt een aanrader

Erg fijn hotel met echt vriendelijke mensen. Prima ontbijt, superschone kamer met leuk balkon. Zwembad is simpel maar lekker om na een dagje weg nog even in te plonsen. Kortom niks dan lof.

• 10Cor03-09-2017

Tophotel zonder sterallures

Wij hebben in vergelijkbare hotels gelogeerd waar we de indruk kregen blij te moeten zijn daar te mogen logeren. Dat is bij Astron Princess gelukkig niet het geval , al bij het inchecken laat Nikos je merken blij te zijn dat jij er bent en geeft aan je overal mee van dienst te willen zijn. Wij kregen de juniorsuite op de 1e verdieping met uitzicht op zee. Een woon en slaapgedeelte met een mooie badkamer die iedere dag grondig schoon werd gemaakt. Natuurlijk mag je dat verwachten maar het gebeurt niet overal even netjes is onze ervaring. Van receptie tot schoonmaakster en bedienend personeel bij het ontbijt, iedereen servicegericht op een natuurlijke manier. Griekse gastvrijheid, geweldig ! Te laat voor het ontbijt ? No problem, pak maar wat je lust en enjoy ! As we ooit terugkeren naar Karpathos zal het bij Astron Princess en haar lieve medewerkers zijn !

• 10Ada Sikken29-07-2017

Geweldig schoon hotel, erg vriendelijk personeel.

Top hotel!! Ligging dichtbij strand en boulevard.

4 tips over Hotel Astron Princess

• Matty van Sas, 29-06-2012

Eten bij Akroplis (Als je een keertje luxe wil eten moet je hier de biefstuk (filet) nemen, bereid door Loui je betaald er wel 27.50 voor maar het is het waard) , Anemoussa, Sofia, Pizzeria Uno, Mike's alles erg lekker en betaalbaar. Lunchen bij Limanaki. Strand van Amopi dichtbij en ook goed voor lunch.

• G.A. van Rooy, 10-10-2011

Neem waterschoenen mee!!!

• luc verbraeken, 02-10-2012

vraag aan stavros het product om uw huid te verzachten, het werkt heel goed en is door hem zelf gemaakt

0 vragen over Hotel Astron Princess

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad