Hotel Astron Princess

Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Hotel Astron Princess
9,1

62 reviews over Hotel Astron Princess in het Nederlands

heel goed bevallen en tweede bezoek zeker waard

Daan van de Ketterij
17-7-2018

kleinschalig schoon hotel op loopafstand van strand en gezellig stadje

Geweldig

Wilma
25-1-2018

Dicht bij centrum en strand. Gezellige terrasjes in Pigadia. Rust en gemoedelijk eiland. Mensen zijn ontzettend lief. Wel auto aan te bevelen.

4 sterren?

Ron Klaver
1-10-2017

Kamers waren nog niet klaar.

Na 1,5 uur wachten nog geen sleutel. Zelfs na klacht nog niet eens een drankje aangeboden. Zeer slechte start.

Echt een aanrader

Jonah
    29-9-2017

Erg fijn hotel met echt vriendelijke mensen. Prima ontbijt, superschone kamer met leuk balkon. Zwembad is simpel maar lekker om na een dagje weg nog even in te plonsen. Kortom niks dan lof.

Tophotel zonder sterallures

Cor
    3-9-2017

Wij hebben in vergelijkbare hotels gelogeerd waar we de indruk kregen blij te moeten zijn daar te mogen logeren. Dat is bij Astron Princess gelukkig niet het geval , al bij het inchecken laat Nikos je merken blij te zijn dat jij er bent en geeft aan je overal mee van dienst te willen zijn. Wij kregen de juniorsuite op de 1e verdieping met uitzicht op zee. Een woon en slaapgedeelte met een mooie badkamer die iedere dag grondig schoon werd gemaakt. Natuurlijk mag je dat verwachten maar het gebeurt niet overal even netjes is onze ervaring. Van receptie tot schoonmaakster en bedienend personeel bij het ontbijt, iedereen servicegericht op een natuurlijke manier. Griekse gastvrijheid, geweldig ! Te laat voor het ontbijt ? No problem, pak maar wat je lust en enjoy ! As we ooit terugkeren naar Karpathos zal het bij Astron Princess en haar lieve medewerkers zijn !

Geweldig schoon hotel, erg vriendelijk personeel.

Ada Sikken
    29-7-2017

Top hotel!! Ligging dichtbij strand en boulevard.

een geweldige vakantie,

anja kroeze
    9-6-2017

Je komt hier helemaal tot rust, de kamers zijn schoon en worden ook elke dag schoon gemaakt het personeel is supervriendelijk en behulpzaam en gastvrij.Het ontbijt en eten is goed verzorgd en heerlijk.De cocktails zijn super, laat je vooral verrassen. Het zwembad is schoon en plek genoeg, je wordt op je wenken bediend dus altijd personeel aanwezig.Ook voor de kleine kinderen zijn ze erg leuk.Het strand is op loopafstand,de stad kun je lopen of voor een paar euro pak je de taxi die ze voor je regelen. Zeker voor herhaling vatbaar dus volgend jaar weer.

Een schittrend hotel met een uitstekende ligging

Henk Molenaar
    16-10-2016

Diverse restaurants en bars op loop afstand

Heerlijke vakantie in een heel goed hotel

H en T
    3-10-2016

Ruime kamer, prachtig balkon (wij hadden junior suite) met uitzicht op zee. Schoon, badkamer met bubbelbad. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Supermarkt heel dichtbij. Haven en centrum van Pigadia op loopafstand. Strand ook op loopafstand. Zwembad aan kleine kant en erg koud water.

Super de luxe locatie

Tonny
    5-9-2016

Prachtige kamer met luxe badkamer en pantry.

Ruim balkon aan voorzijde. Erg aardig personeel en erg schoon.

Zwembad niet zo gezellig.

Kleine ontbijtruimte, maar prima verzorgd.

Aan (drukke) hoofdstraat waarvan je geen last heb.

Korte afstand naar haven en winkelstraat.

Kom zeker terug.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astron Princess in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astron Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.