Appartement Almyra Village

8.3Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Pigadia (Karpathos stad)

8.3Fantastisch

Meer appartementinfo

62 reviews over Appartement Almyra Village

• 9Marianne06-10-2019

Parachtig ruim appartement

Zeker een aanrader. Mooie ruime appartementen en van alle femaleness voorzien. Mooie, rustige locatie en op loopafstand van de stad.

• 9D. Koster26-08-2019

Voor herhaling vatbaar!!!

Wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf in de studio van Almyra village. Vaak schoonmaak en schone handdoeken en 3 keer in de week schoon beddengoed Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Het ontbijt werd elke ochtend vers gemaakt dus dat was ook top! De ligging en het uitzicht op zee maakte het helemaal af. Wij waren er van 9 tm 20 aug 2019. Wij kunnen het iedereen aanraden!🌞😎

Met oudere kinderen

• 2018
    6Pieter02-08-2018

Leuk, voor een keertje.

Het hotel ligt op een steenworp afstand van het strand. Bij het hotel is een zwembad hier zijn voldoende bedjes beschikbaar elke dag. Het zwembad zelf is wel vaak vies, wordt niet goed schoongemaakt. Dat is jammer. Vooral als er zo een laagje olie drijft op het water. Als je wat wil drinken moet je wel naar binnen lopen, geen service aan het zwembad. En dat terwijl er wel een leuk barretje staat waar niets mee gebeurt. Je kan bij het hotel ontbijten, dit is alleen wel erg prijzig vergeleken met andere hotels waar je dit kan doen. En het is niet heel bijzonder. Lunchkaart is prima. De kamer was perfect. Uitzicht op zee, goed schoongemaakt, elke dag weer. Verder valt er weinig te beleven. 's Avonds na 9 uur is het hotel dicht. Geen drankje, geen gezelligheid. Er schijnt een bbq te zijn op woensdag maar die was er bij ons dan net even niet. Voor ons volgend jaar een ander hotel.

• 10Angelique Baars-Kokke24-05-2018

Fantastisch !!

Super mooie accommodatie, ondanks de wat drukkere weg weinig last van het verkeer. Mooie , schone kamers. Regelmatig schone handdoeken en linnengoed. Ontbijt is oke, ruime keuze uit ontbijt. Zo ook lekkere lunch gerechten. Veel eten voor een leuke prijs. 1x in de week een bqq, all you can eat voor een leuke prijs. Ze zijn er erg gastvrij en klantvriendelijk.

• Oude reviews

7cosmo1118-09-2016

Volgende keer een studio

Wij waren al eerder geweest in dit appartement maar dan ineen studio, deze keer hadden we het beruchte 2 kamer appartement, er was helaas geen studio meer vrij in deze periode. Wij raden dit 2 kamer appartement ook niet aan, het is dat je er weinig bent, je slaapt er, je doucht er en verder wil je er eigenlijk niet zijn, het bed is hard, de andere 2 matrassen liggen op een verhoging op de grond en dat is niet prettig opstaan als je 65 plus bent.

Het vreemde hiervan is dat het 2 kamerappartement duurder is dan de studio's dit terwijl de studio's dus beter zijn. Verder is het er schoon,rustig,uitgebreide keukenuitrusting met zelfs een oven ( ook in de studio's is dit aanwezig).

Kortom een prima appartementen complex maar boek niet het 2 kamerappartement.

• 8cosmo1118-09-2016

Fantastisch verblijf.

De studio's waren ruim schoon en van alle gemakken voorzien, kortom bijzonder luxe helemaal voor Griekse begrippen. Helaas hangt er weinig sfeer, waarom dat is ons niet duidelijk geworden, gelukkig is Zoriana's Place 100 meter verder, daar is het heerlijk toeven, goed lunchen en ook diner is goed te doen. Verder loop je in een half uurtje naar de gezellige haven,taxi terug voor 6 eurodus wat wilde nog meer.

Wij komen zeker nog eens terug in Almyra Village.

Met oudere kinderen

• 9Karin12-09-2016

Geweldige keuze!

Personeel is super vriendelijk, zorgen voor heerlijke ontspannen sfeer, kamers zijn heel erg ruim en compleet, bedden zijn supergoed en douche ook, dat is wel eens anders in Griekenland. Lunchen is echt een aanrader, grote porties, goed bereid. Zwembad rustig met genoeg bedden en parasols. Hele complex goed schoon. Naar het echte centrum is het wel half uurtje lopen maar dat vinden wij prima, je ziet onderweg genoeg en een taxi is ook maar € 6,- Kortom; dit hotel is echt een aanrader!

• 9Marcel van Leeuwen17-06-2016

Voor ons fantastisch!

Helaas alweer een week terug, van het mooie Karpathos en het voor ons fantastische Almyra Village! Het was voor ons de eerste keer op Karpathos, en zeker niet de laatste keer, ook de volgende keer zeker weer Almyra Village. Aan niets ontbreekt het je dit complex.Al het personeel is super aardig en doen werkelijk alles om het je naar de zin te maken, en het is erg schoon. Je kunt er ontbijten en lekker lunchen, en vergeet zeker niet om op woensdag naar de BBQ te gaan. Voor de prijs hoef je het niet te laten 12,- pp, het eten is perfect en het is all you can eat. Wij zaten in app 305 het middelste boven, met het mooiste uitzicht. Naar links kijken en je had prachtig uitzicht op het strand van Pigadia en naar rechts kijkend het stadje Pigadia zelf. Naar het de haven in het stadje is het 2km lopen. Dit vonden wij geen probleem. Er zijn al goede restaurantjes op zon 500m afstand. Wij hadden onze fietsen mee, en zijn over het eiland overgefietst.(ook naar Olympos) Als je een auto wilt huren, ga dan naar de haven. Keurige nieuwe auto's en een Nederlandse verhuurder erg aardige man, geeft je veel leuke tips +- 30,- per dag. Kijk voor meer tips op website en ga naar FB pagina.

Tot volgend jaar, Lonneke&Marcel

• 8Wil06-09-2015

Heel goed

Momenteel zitten wij in Almyra villa. Er werd eerder gezegd om geen tweekamer appartement te boeken omdat het een bunker is. Wij zitten in een tweekamer appartement te weten kamer 207. Het lijkt inderdaad op een bunker maar het voordeel is dat je buiten leeft en in de kamer is het lekker koel. Je slaapt er alleen maar en neemt er een douche. Vanmorgen merkten wij dat ons bed bijna uit elkaar viel en samen met Vicky en mijn man is dit opgelost. Je hoeft maar te kikken en ze staan voor je klaar. Dat kom je niet vaak tegen. Het complex is klein en helaas ver van Pigadia. Geen entertainment en je kan maar tot 16:00 uur gebruik maken van de keuken. Het is maar waar je voor kiest. Wanneer je deze kamer kiest, neem dan wat verlichting mee voor op het balkon. Daar is het erg donker. Verder heel veel plezier.

• 9Marcia Juncker31-07-2015

Mooi, ruim, goed verzorgd.

Almyra Village is een erg fijn appartementen complex. Alles ziet er verzorgd uit en de studio (nummer 401, op het hoekje) is lekker ruim met alles erop en eraan en heeft echt heerlijke bedden! Erg belangrijk, vinden wij als lange, zware Hollanders 😉! Het uitzicht was mooi, op tuin, zwembad en ZEE! Als je hoger zit, is dat nog mooier. Wij vonden het jammer dat wij wel een kleine douchebak, met niet passend douchegordijn hadden(maar wel aan gewend in Griekenland), zodat de badkamer elke keer een zwembad was. Ook jammer dat we voor de bedjes op het strand moesten betalen, hoort toch bij Almyra? Dit strand is wel het minst mooie dat we gezien hebben, dus we gingen erop uit naar mooiere baaitjes op de scooter. (Vooral op Kyra Panagia geweest) Zeer aan te raden! Je ziet, ruikt (oregano, thijm, maggi) en voelt alles, het eiland is zo mooi! We hebben een geweldige vakantie gehad en vinden Almyra Village en Karpathos voor herhaling vatbaar!

11 tips over Appartement Almyra Village

• Gerald, 29-07-2013

Opstaan om half 6 en de zonsopkomst gaan kijken op het strand voor het hotel. Ook lekker om 's avonds met een drankje naar het strand te gaan en sterren te kijken. Zijn echt heel veel sterren te zien daar met op de achtergrond het geluid van de zee. Zonsondergang is Lefkos is ook echt een aanrader! Stappen in club Heaven! Rijden gratis busjes om je op te halen en weer thuis te brengen.

• Duyck Claire, 20-08-2013

Huur een auto voor een aantal dagen om de mooie bergdorpjes en prachtige stranden te ontdekken!

• jaimey, 08-08-2013

Auto huren was voor ons echt een must!

13 vragen over Appartement Almyra Village

• Rolin2015, 11-04-2015

supermarkt/winkel?

Is er in de nabije omgeving ook een supermarkt?

Marijke, 25-05-2015

Op ongeveer 500 is een mini supermarkt.

• Jo, 13-01-2015

verschil studio/appartement

Vraag 1: Welke onderkomens hebben het mooiste uitzicht? De studio's of de appartementen? Vraag 2: Hebben alle appartementen een terras met grote ligstoelen?

Marijke, 25-05-2015

Neem de studio's en 301, 302 en 303 kan ik aanbevelen. Mooie en ruime studio's met groot balkon. Alleen de studio's op begane grond hebben ligbedden.

• Tim, 13-01-2015

2 kamer appartement

bij touroperator wordt ook een 2-kamer appartement aangeboden. Ik kan uit de huidige recensies niet opmaken wat de indeling is van dit appartement? Is er zowel in de aparte slaapkamer als in de woonruimte losse bedden (dus geen sofa bank) aanwezig? Alvast dank voor het antwoord.

Marijke, 25-05-2015

Mijn advies is neem geen 2 kamer app. Deze hadden wij met veel spijt geboekt. Studio's zijn net zo ruim en veel mooier gelegen. 2kamer app. heeft een aparte slaapkamer maar het bed is veel slechter( losse planken, terwijl studio's een Cocomat bed hebben) bedden in woonruimte van appartement bestaan uit twee losse matrassen, deze liggen gewoon op een verhoging (geen echt "bed"). Wij hebben ervaring. Hebben in onze 11 dagen daar drie keer andere kamer gehad.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4