Hotel Alimounda Mare *****

Hotel Alimounda Mare
9,2

126 reviews over Hotel Alimounda Mare in het Nederlands

M v venrooij, 10-2-2018

Prachtig hotel, personeel vliegt voor je , schoon netjes, prachtig zwembad met uitkijk over de zee

Mooi klein eiland en heel goed hotel.

Corry, 25-1-2018

Fris modern hotel mooie ligging aan het strand en loopafstand van Pigadia geen negative kanten.

Mooi hotel, vriendelijk personeel

Annemiek, 11-1-2018

Accomodatie was goed. Eten en drinken prima

ongelooflijk mooi en romantich

Els Klaas, 6-11-2017

Een geweldig hotel met alles erop en eraan je kan het niet gek genoeg bedenken en de staff zal het wel voor u regelen. ons verblijf was super romantisch.

Hemels

JB, 29-10-2017

Rustig en prachtig hotel & eiland

Wanneer gaan we weer?

Anne, 8-10-2017

Heerlijk hotel met geweldig zwembad op

prachtige locatie.

Handdoekje leggen is hier niet toegestaan. Sinds kort kun je het diner met lunch niet meer wisselen. Dus half pension is ontbijt en diner.

De bedden liggen heerlijk. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Het personeel is ontzettend vriendelijk. Geen negatieve punten voor dit hotel. In Pigadia is het ontzettend gezellig. Een aanrader is het bezoeken van Olympos.

Mooi hotel

Eric, 28-8-2017

Het hotel is gelegen aan de rand van Karpathos stad, het is redelijk nieuw en in goede staat. Alles is netjes onderhouden en het personeel uitermate vriendelijk. Het handdoek leggen wordt gelijk aangepakt en zowel zwembad als strand zijn een aanrader. Bediening bij strand en zwembad tegen redelijke prijzen, zeer goede service. Het eten is gevarieerd en goed, de eerder geplaatste opmerkingen over koud eten hebben wij gelukkig niet meegemaakt. Wel is het erg storend dat er s'avonds live muziek is die zo vreselijk en hard is dat je niet meer op je balkon kan zitten, de meeste bezoekers vluchten dus naar de stad. Verder is een dagje autohuur aan te raden, bezoek Olympos, een oud stadje en de prachtig gelegen strandjes, dit rit is al de moeite waard.

heerlijke strand vakantie

Marcel, 27-8-2017

Heerlijk hotel. Wordt echt verwend. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was zeer goed, alleen de warme gerechten hadden wel iets warmer mogen zijn, maar was niet storend. De drankjes zijn naar mijn mening aan de dure kant. Strandschoentjes zijn aan te bevelen, omdat er in de zee erg veel keien en kiezels liggen. Wat ons tegenviel was de zeer harde wind, wat volgens de kenners normaal schijnt te zijn in juli en augustus. In het stadje en haven, wat ongeveer een 10 minuutjes lopen is zijn er ook veel restaurantjes waar het goed toeven is en gezellig druk was.

Fantastisch relaxen

Familie. Hofstede, 5-8-2017

Voor optimaal vakantiegevoel moet je hier zijn

We hebben een aantal aanbieders voor Alimounda Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alimounda Mare in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alimounda Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alimounda Mare scoort een 9.19 uit 10 op basis van 127 reviews.