Tijdelijk €25 aanbetaling

8.7FantastischScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Alex voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Alex

• 9H.J. Nout17-08-2012

Een kleinschalig super-hotel

Hotel Alex is een kleinschalig hotel, waar je de Griekse gastvrijheid tegenkomt. Mensen waren erg vriendelijk. Het hotel is goed onderhouden en erg schoon. Alle dagen schone handdoeken/beddengoed (muv woensdag). In de zwembadbar kun je eenvoudige maar hele lekkere snacks nuttigen. Een aanrader is de wekelijkse barbeque op zondag in het hotel. Onbeperkt, samen met de familie van het hotel, genieten van heerlijke lekker eten. Hotel Alex ligt wel wat ver af van Pigadia; de afstand is te lopen mits de temperatuur niet boven de 35 graden is. Een goed alternatief is dan de taxi voor € 5.00. Pigadia-beach is op 10 minuten loopafstand, kortom dus goed te doen.

• 9wolfgang05-07-2012

sehr angenehm

perfektes hotel wenn man ruhe sucht, ideal für pärchen oder singles. in der stadt am hafen ist man in ca 15 min zu fuss, tavernen gibt es in 5 min fussweg, hotel ist sehr, sehr gepflegt und sauber. frühstück für grichisches verhältnisse sehr gut.

• 10anke30-05-2012

Hotel mit vielen liebevollen Details!

Das Haus wird von drei Brüdern mit ihren Familien geführt, was man als Gast in vielen kleinen Details erkennt und erlebt. Das Hotel ist perfekt geeignet , um als Ausgangspunkt für Wanderungen zu nehmen, aber auch um einfach einen ruhigen schönen Badeurlaub zu verleben.

• 9Petra en Henk15-07-2011

Een hotel om terug te komen

Heerlijk hotel.Weliswaar een beetje afgelegen maar als je het niet erg vind een stukje te wandelen:prima. Bijzonder vriendelijke eigenaren.Kamers: goed,schoon en fris.Alles blinkt.Het hotel is geheel gerenoveerd en dat is te zien! Een knus barpool terras met lekkere lunchkaart.Zwembad: heerlijk.Uitzicht vanuit alle kamers : fraai! Kortom: een aanrader als je het niet erg vind 20-25 minuten naar het leuke plaatsje Pigadia te lopen.Het strand is binnen 10 minuten op 600 meter afstand. Wij zouden zo terug gaan.

• 9Linda Hollander25-06-2011

Top hotel

Hotel Alex is echt een aanrader heerlijke kamers(bedden wel hard) een lekker zwembad. Gezellig kleinschalige accomodatie.Zeer vriendelijk personeel.Hoewel Alex wel een stukje van het centrum ligt vonden wij dat geen probleem,het is goed te doen om van en naar het centrum toe te lopen.Wel de 2e dag auto gehuurd om het eiland te verkennen,dat heb je wel nodig zeker om de leuke baaitjes te bezoeken.Het ontbijt was prima heerlijk vers brood en elke dag een vers eitje.Wij konden ons niet voorstellen waarom Alex maar 2 sterren heeft mag er van ons zeker 1 bij!! Kamers worden op 1 dag na schoongemaakt en elke dag schone handdoeken ook al lagen ze niet op de grond.Niet echt geschikt met kleine kinderen met name door de afstand naar het centrum en het kleine zwembad.

• 9Anne09-08-2010

Geweldig!

Prachtig hotel, vriendelijke mensen.

Ligging is prima, erg rustig alleen wat ver weg van het strand & het stadje. Een scooter huren is dus opzeker nodig. Mooi, schoon zwembad waar het ontzettend rustig was. Aan het zwembad de altijd gezellige poolbar waar je heerlijke broodjes & omeletten kan krijgen. Ook 's avonds erg gezellig om een drankje te drinken! Service is top. Prijs kwaliteit krijgt van mij een dikke 10! Eten is er, is heerlijk.. maar je kunt er niet dineren. Kamers zijn ook helemaal top! Bed is wat aan de harde kant. Gratis, degelijke airco.. leuk, knus balkonnetje. Er werd iedere dag (behalve op de woensdag) schoongemaakt. Ook is er een minibar aanwezig.

Wat wel een aanrader is, is de wekelijkse BBQ in de poolbar iedere zondag. Lekker eten en gezellig kletsen met andere hotelgasten (bij ons geen Nederlanders, veel italianen en een enkele duitser!)

• 8pollaerts22-10-2009

Bijv. "Wat een topper" "

we hebben heerlijk genoten van de rust, prachtig mooi weer,en je kunt alle kanten op met de scooter.twee weken was wel voldoende.wij gaan zeker nog eens terug. leuke herinneringen.

• 8irene08-10-2009

Ervaar het!!!!!!!!!!

Uitmuntend is voor iedere een plek teveel, want ieder persoon ervaart het anders, daarom een 8 over het algemeen. Maar nadat je de hamburger hebt veroberd zul je zeker een 10 geven. Alex hotel, comfortabel, rustige ligging de plek die thuis voelt. Ervaar het!

• 8Ronald10-07-2008

aanrader met paar minpunten

Fijn hotel. Tuin kijkt wat rommelig, maar word verkocht als een tropische tuin. Airco moesten we apart betalen a 6 euro per dag. De snackbar is klasse. Herlijk zitten en de hamburgers onovertroffen. Wel jammer dat tijdens ons verblijf het stikte van zigeuners in de omgeving, die daar kampeerden. Kamer is mooi, en elke dag schone handdoeken.

• 10A.S.Voerman19-05-2008

Wij hebben het er erg naar ons zin gehad, gezelligehotel eigenaren.Als wij nog een keer naar Karpathos gaan dan zeker weer naar dit hotel, ziet er erg goed uit na de renovatie.Zeker een aanrader voor stellen zonder kinderen.

Hotel Alex info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Pigadia town, 85700