Appartement Akti Studios

2008

Geen tweede keer

Joan Deygers
6-10-2008

De studio met terras (zeezicht) was ruim genoeg maar helaas helemaal niet proper. De tassen stonden vuil in 't kastje. De gootsteen en het kookvuur waren vettig. Op het tweede hoofdkussen dat in de kleerkast lag waren vlekken. De bedden waren zeer hard. We kregen wel 3 keer op één week andere handdoeken. Deze waren wel gewassen maar met vlekken die er waarschijnlijk nooit meer uit te wassen waren. Het meisje achter de strandbar was vriendelijk en de prijzen waren laag. Er is een bar naast de studio's met heel luide muziek maar wanneer je de terrasdeur sluit kan je rustig slapen.

Gereisd met partner in oktober 2008

zomervakantie 2008

Yolande en Marc
11-8-2008

Akti Studio was super.

Praktisch met je voeten in het water.

Ik raad iedereen die van griekenland houdt en rustig wil verblijven in een niet toeristisch getint Griekenland naar Akti Studio te gaan.

Leuke studio, basic maar met airco.Heel proper maar geen luxe.

een studio pal op het strand en een 2tal km van de hoofdstad, te voet een klein halfuur stappen; mini market op 300m.

rustig, mooi super locatie.

echt aan te raden voor wie echt een rustige maar authentieke griekse vakangie wil.

violette

Gereisd met partner in augustus 2008

2007

vaak niemand aanwezig, mochten geen taxi bellen voor naar

A. Hughes
29-10-2007

vaak niemand aanwezig, mochten geen taxi bellen voor naar de stad beetje jammer

Gereisd familie in oktober 2007

De inrichting van het keukengerei was minimaal

S.J. Hughes
28-10-2007

De inrichting van het keukengerei was minimaal.

De eigenaar hebben wij de gehele week niet gezien, alleen bij aankomst en vertrek.

De matrassen zijn naar mijn oordeel veel te hard.

Gereisd familie in oktober 2007

Wij sluiten ons bij de vorige schrijver aan

Elisabeth
15-9-2007

Wij sluiten ons bij de vorige schrijver aan. De bedden zijn inderdaad betonplaten, daar mag wel wat aan gedaan worden. Een extra matrashoes zou ook geen kwaad kunnen. Nu wordt je wakker met het onderlaken ergens onderaan het bed. Qua hygiene zou dat wat beter kunnen. Geef de schoonmaakster een goede fooi en je bent verzekerd van schone handdoeken. Griekenland blijft enigszins kamperen. Na een aantal dagen ben je er weer aan gewend. Zoriane is fantastisch. De bbq zoals eerder genoemd zeker ook. Waar kun je direct uit je bedje zo het strand oplopen. En wat betreft de herrie, dat viel reuze mee. De deuren dicht en de airco aan en je hoort niets meer.

Gereisd met partner in september 2007

laat ik duidelijk zijn: ik sluit mij aan bij de andere beoordelingen, maar enkele kritieken zijn er ook wat ons betreft: WEL een douchegordijn, een mengkraan en een douchekop met ophang-oogje; Helaas dan weer geen ophanghaakje. Overdag kwam er witheet water uit de koude kraan en was het onmogelijk koud te douchen. Veel gasten ervaarden electrische spanning op de heetwaterkraan!? De bedden waren twee "eenpersoons-betonplaten" Werkelijk nooit zulke harde matrassen beleefd! En leuk hoor die katjes... Maar zij deden hun behoefte overal in de tuin en strand en met name tussen de witte stoeltjes die op de foto's wel te zien zijn. Daar lopen en zitten de gasten dus in tijdens een drankje of lunch. Vaak roken we de kattenzeik in de tuin en aan de bar, da's jammer want verder geen enkele last van de beestjes. De bardame Zoriana is onbetaalbaar evenals de schoonmaakster die 6x p.w. GOED schoonmaakte! Lekker rustig op het strand, dus conclusie: erg fijn, prima, maar het kan makkelijk beter!

Gereisd met partner in augustus 2006

Verwacht niet teveel luxe

Marieke
5-9-2007

Verwacht niet teveel luxe....dan is Akti super! Airco en tv aanwezig. Je zit meteen aan het strand. Goede bedjes en parasol voor 5 euro pd. De beachbar van Zoriana is prima en wordt door velen bezocht voor een hapje en een drankje. Lekkere broodjes, goede frappe en de barbeque op dinsdagavond voor een tientje is top!Als je niet goed ter been bent regel dan een auto of scooter, het is een flinke wandel naar het centrum. Maar het is goed te doen, duurt ongeveer 20 min.

Wij hebben er een heerlijke vakantie van twee weken doorgebracht.

Gereisd anders in september 2007

Deze zomer een week ik Akti-studio's geweest. Een supervakantie!

Gelijk aan het strand en voor het appartementen complex bij het strand een heerlijk barretje met goede salades, ook de barbeque was heerlijk.

Niet druk op het strand, weinig gezinnen gezien. Kortom een ideale relax vakantie.

Gereisd met vrienden in september 2007

Twee weken verbleven in Akti Studios

Erik
23-8-2007

Twee weken verbleven in Akti Studios. Gelegen direct aan het strand, mooi uitzicht op de stad Pigadia. Het is een wandeling van ongeveer twintig minuten naar Pigadia. Supermarkt op ca 5 minuten lopen.

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Bij de beachbar bij de accommodatie kan je lekkere broodjes, salades en frappes verkrijgen.

Het eiland is zeker het ontdekken waard. Excursies via reisorganisatie kostbaar, beter is het om zelfstandig dingen te ondernemen.

Lekker eten bij taverna Karpathos. Bestel de verschillende voorgerechten, Mezzes, aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Akti Studios in Pigadia (Karpathos stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Akti Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.