Hotel White Sands

We hebben een aantal aanbieders voor White Sands voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Tjingo
Tjingo

2 reviews over Hotel White Sands in het Nederlands

Geweldig

Paul Bevers
13-9-2016

Fantastische ligging met uitzicht over prachtige zee en stranden. Zeer vriendelijke manager. Wordt echt van alles gedaan om het naar je zin te maken. Goede kamers met uitstekend werkende airco. Prima en uitgebreid buffet ontbijt. Personeel zeer vriendelijk. Fijn zwembad met zoet water en kwaliteit van de ligstoelen is uitstekend. De huidige eigenaars zijn in 2015 begonnen en werken aan verbeteringen.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch hotel

Lilijan
12-7-2016

De eigenaar en staf doen erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken.

Het is het enige hotel in Lefkos met een zwembad.

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White Sands in Lefkos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.