Appartement Potali Bay

Laatste review

Geweldig

Thea Bussem,
24-10-2018

Super verblijf, iedereen staat voor je klaar, niets is te veel en super klantgericht. Niet super luxe maar de beleving en de service maken dat meer dan goed. Vakantie zoals je vakantie wil vieren.

7 reviews over Appartement Potali Bay in het Nederlands

Geweldig

Thea Bussem,
24-10-2018

Rustig, strand, (glutenvrij) eten.

D.Wiersma,
6-8-2017

Ideaal voor een rustige vakantie. Weinig cultureels. Vriendelijke eigenaar met vrouw en dochter die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Iedere dag schoonmaak inclusief handdoeken en beddengoed. Geen haute cuisine, maar eerlijk en goed eten.

Prima appartement met mooi uitzicht

Marjolein
29-9-2016

Appartement was prima, ontbrak aan niks, elke dag schone handdoeken ( vond ik niet eens nodig ) en elke kamer heeft zeezicht. Elke avond zonsondergang vanaf je balkon, mooi. Veel wind, in september, weet niet hoe t zomers is, waardoor zwemmen op het strand gelegen voor t app niet echt fijn was. Ook door de stenen. Wij hadden gelukkig auto erbij geboekt dus gingen eigenlijk elke dag op pad. Genoeg andere mooie stranden op het eiland. Toch was t strand van Lefkos ons favoriet. Vlakbij, 15 min lopen, en mooi zandstrand en minder last van de wind. Ook gezellige restaurantjes, waar wij dus gingen eten.

Karpathos hebben we nu wel gezien. Het is een ruig eiland met bijzonder veel mooie plekjes. Nadeel is dat het niet fijn rijden is, alleen maar bergwegen en haarspeldbochten. De familie van Potali Bay vonden we luidruchtig en nukkig..misschien omdat het seizoen op zn eind loopt, maar toch. Het viel ons ook tegen, dat we om 16.30 uur na een lange rit nog even op het strand wilden liggen voor ons appartement, we gewoon nog 7 euro voor de bedjes moesten betalen. Toen we daar wat van zeiden, hadden we het verbruid en kon er geen vriendelijk woord meer vanaf. Jammer maar hier komen we niet meer terug.

fantastisch appartement

frank stuij
10-9-2016

Een mooi appartement, erg schoon.wordt dagelijks schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken. Balkon met prachtig uitzicht op zee, iedere avond genieten van mooie zonsondergang. Recht aan het strand met strandbedden en parasols. Ligt wel afgelegen. Auto is hier onmisbaar,parkeren naast appartement. Erg gastvrije familie die erg hun best doen om je het naar de zin te maken. Keuken is erg goed. Als je van rust houdt een echte aanrader.

Nooit meer

Jon
8-8-2015

De vrijstaande appartementen zijn mooi, andere kleinere appartementen last Vd airco Vd buren die op jouw balkon uitkomt, strand ligt vol met geitenkeutels ( deze lopen smorgens vroeg over het strand...de eigenaar loopt de hele dag te schreeuwen, je wordt daar gek van, wij komen hier niet meer terug, zeker ook niet op Karpathos, was een suf, saai eiland

Mooi appartement in rustige baai (met af en toe aardige golfslag bij veel wind). Elke kamer heeft zeezicht. Elke dag schoonmaak. Zeer vriendelijk gezin runt het complex met restaurant. Daar is overigens elke dag zelf gevangen vis te eten. Groente wordt verbouwd in eigen moestuin. Aanrader!

Vriendelijk;Gastvrij; een plek om terug te komen !

Peter en Monique
18-6-2014

Fantastisch gelegen aan een van de baaien van Lefkos met een zeer mooi uitzicht. De appartementen zijn ruim, mooi ingericht en zeer schoon. Ons appartement werd elke dag voorzien van schoon linnegoed en schoon gemaakt.Heerlijk balkon/terras met uitzicht over de baai.De eigenaar Kostas met zijn vrouw Maria en dochter Sophia runnen het bijgelegen restaurant en het appartementencomplex (12). Uitstekende keuken met dagverse produkten uit eigen moestuin of zelf gevangen vis !!! Auto parkeren bij het appartement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Potali Bay in Lefkos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Potali Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.