Tijdelijk €25 aanbetaling

+13

8.7FantastischScore uit 9 reviews

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Krinos

• 8Ans24-08-2022

Zon, zee, rust en heerlijk eten.

Dit was echt een topvakantie en ik zou het iedereen aanraden. Ook als je alleen op vakantie gaat. De mensen van het hotel waren erg vriendelijk en het eten was heerlijk. Beter dan in de visrestaurantjes in het dorp. Ik had zelfs een kamer met een balkon met uitzicht op zee.

• 9Nancy van Kessel10-06-2022

Geweldig!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in het prachtige lefkos, hotel Krinos ligt op een mooi plekje boven aan de baai met schone kamers en een geweldig uitzicht, alle kamers hebben zeezicht. Het meest bijzondere is de gastvrijheid van de familie die het hotel samen runnen, het eten is er heerlijk en heel betaalbaar. Ik lees hier recensies die een paar jaar oud zijn, deze zijn niet zo positief maar passen niet in het beeld van nu. Er is geen zwembad bij maar die mis je zeker niet met een paar geweldige stranden op loopafstand. Wij hebben genoten en gaan er zeker terug,

• 10Dirk Visser27-05-2019

Top hotel🥰😍

Wat een super verblijf hebben wij gehad bij Tina en niko goede kamer vernieuwde douche heerlijke bedden en je kan er heerlijk eten. Top keuken met eerlijke ingrediënten alles vers bereid met ongespoten groenten uit eigen tuin. In de buurt zijn geen bars en discotheken wel mooie tavernes. En prachtige zonsondergangen. Wij gaan zeker nog een keer terug. Steekwoorden zijn voor Krinos: Gastvrij, vriendelijk, schoon, lief en vrolijk personeel.

• 3M. Kessler25-10-2018

Bad und WC desolat, Zimmer klein und mässig rein

Gut sind die Lage und das Abendessen Morgenessen genügt Zimmer für 2 Personen sehr klein, Badezimmer eine Zumutung

• 5Květa Vaňková18-07-2016

Krásný ostrov - hrozné ubytování

Hotel byl na pěkném místě, výhled na moře. Blízko byla nádherná pláž. Pokoj v přízemí byl hrozný, koupelna bez okna, zápach z odpadu byl v celém pokoji. Pokoj se nedal vůbec vyvětrat, protože byl na uzavřené zatuchlé chodbě. Postele byly tvrdé, velmi chudé vybavení. Dovolenou zachránila pláž a nádherné moře.

• 8Alex Barneveld Blom26-06-2016

Erg gezellig hotel, kleinschalig, mooi gelegen

Mooie kamer met zeezicht, ruime comfortabele lounge,gezellig buitenrestaurant, erg vriendelijke eigenaren, goed restaurant. Wat minder was: geen airco! Luidruchtige mensen boven ons en in de gehele omgeving geen pinautomaat.

• 9Mar08-05-2013

Heerlijke plek, authentiek Grieks

Lefkos is een heerlijk authentiek Grieks plaatsje met prachtige stranden, natuur en fantastische mensen. Voor natuur- en rustliefhebbers, ook geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Het eten is in Lefkos is prima, in het hotel redelijk goed.

• 1bernini7411-09-2011

mai piu camere sporche e piccole cucina pessima

Lo studios Krinos è una cosa indegna con camere piccole letti durissimi con il solo copriletto l'angolo cottura è vecchio e pieno di ruggine le pentole presentiall'interno della camera sono sporche e arrugginite, La sala all'aperto ove si mangia è sempre sporca e il cibo servito è pessimo e mai fresco, ma sono tutti prodotti surgelati. la colazione è costituita da pane secco e marmelata

• 10paramita und georg (48j)03-08-2008

sehr empfehlenswert

ein äusserst sauberes freundliches hotel, unser zimmer mit direktem meerblick 50m vom ufer, das frühstück ist zwar griechisch einfach, aber ein minimarkt 2min vom hotel erfüllt auch andere frühstücksbedürfnisse. tägliche zimmerreinigung, wie überhaupt dauernd irgendwo geputzt wird in der kleinen anlage. wir sind jedenfalls sehr zufrieden!

Hotel Krinos info

Soort hotel