Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor St. Nicolas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel St. Nicolas in het Nederlands

Sylvia de graaf,
17-9-2017

Een gedateerd maar echt grieks appartement..vlakbij het strandje..zeer idylisch gelegen en zo schoon hebben wij het nog nooit ergens anders gehad..douchekop stuk..zelfde dag nog gemaakt..gewoon geweldig door eenvoud ..grote ruimte en mooie ligging op loopafstand van arkassa...auto of scooter wel een aanrader

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel St. Nicolas in Arkassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel St. Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.