Appartement Popi

7,7

5 reviews over Appartement Popi in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Rustig, authentiek eiland met mooi weer.

Caro
26-10-2017

Goed: mooi zwembad, wel koud water. Wij waren de laatste gasten vh seizoen, de pomp ging uit.

Niet goed: schoonmaak zeer matig, waterleiding enorme herrie, zeer veel katten (9)

Ruim 2 kamer app.

Rustig gelegen, gerund door een Aardige familie.

Oma bakt koekjes in de buiten oven en deelt deze rond bij het zwembad.

Even als de druiven uit haar tuin. Schoonmaak netjes verzorgt.

Bij het zwembad zijn lekkere lunchgerechtjes te krijgen.

Restaurants op loop afstand. prima strand geleidelijk af lopend met fijne golven om in te spelen en een goed strandtentje met vriendelijke service.

Prima appartement in rustig dorp

Karin
25-9-2016

Arkassa is een rustig dorp, zelfs in augustus (geldt trouwens voor heel Karpathos!). Popi appartementen zijn ruim (wij hadden een 2 kmr app) en schoon en de ligging is prima, alles is op loopafstand. Ook een prima restaurant (Kipos) aan de overkant van het straatje (20 m lopen). Wat minder was: zeer karige inboedel, zelfs voor Griekse begrippen: bijna geen bestek en glazen. Wifi (niet gratis) was nogal traag en deed het alleen op het terras. Wel een goed zwembad.

Karpathos is wel een zeer winderig eiland. De eerste week hadden we windkracht 7; de tweede week was beter. Je hebt wel een auto nodig om het eiland te verkennen (tip: car rental in Arkassa geeft een prima service!).

Maar wie van rust houdt: zelden zulke rustige stranden gezien in augustus en aan de oostkant liggen de stranden uit de wind: een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Popi voor je op een rij gezet:

Rustig appartementen complex, gastvrij, schoon

Jose van Veen
    2-7-2016

Het appartementen complex ligt ong. 20 minuten van het strand[lopend],het strand is geweldig! men is zeer gastvrij, en alles wordt goed schoon gehouden, het centrum ligt om de hoek, hier heb je totaal geen last van. Wat minder is, is dat ook hier wat leegstand van hotels is , geeft een beetje spookachtige uitstraling, zonde.

zeker voor herhaling

henk en janna groot
    13-7-2015

super gezellige eigenaresse.op het terras altijd leuk.kregen veel hapjes tussendoor.ontzettend gastvrij. kleine plaats,geen busverbinding, geen pinautomaat. je kon wel met de schoolbus mee dat is ook een belevenis opzicht. mooi strand, heerlijk restaurant erbij. dichtbij leuke restaurantjes

rustige plaats.

zeker voor herhaling vatbaar

appartementen waren ruim en goed.

oma maakt het brood in de buiten oven, heerlijk

ze kwam soms wat brengen.

We hebben een aantal aanbieders voor Popi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Popi in Arkassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Popi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Popi scoort een 7.71 uit 10 op basis van 5 reviews.