Hotel Eleni

We hebben een aantal aanbieders voor Eleni voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eleni in het Nederlands

=RUST=

Ben
22-10-2010

Een heerlijk rustig schoon klein apartementencomplex met een geweldige ligging aan zee. Altijd heerlijk kunnen douchen met warm(heet) water maar geen ophangpunt voor de douchekop :( maar we zijn op vakantie hoor!!!Schoonmaak, beddegoed, handdoeken alles op tijd. En een heerlijk rustig dorpje waar je 's avonds met de lokale bevolking in hetzelfde restaurant zit. Heerlijke vakantie gehad, we komen hier nog wel terug.

Gereisd met partner in september 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Eleni

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eleni in Arkassa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eleni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.