Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Eleni

• 9Brigit21-08-2019

We zijn 11 dagen in Arkassa bij Eleni geweest. Wat een prachtige accommodatie. Appartement is eenvoudig maar schoon. De ligging is onbeschrijflijk mooi, prachtig uitzicht. Het is heel rustig en relaxed. Eleni is een hele lieve, warme gastvrouw die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Karpathos is ook mooi, wij hebben 7 dagen een auto gehuurd.

• 8Lucas Karteris26-04-2019

Tha best!

Topvakantie met goeie aprtementen en wow wat een paradijs

• 9Anita18-08-2018

Hele mooie accommodatie prachtig uitzicht aardige mensen Arkassa rustig plaatsje met goede restaurants die betaalbaar zijn wel aan te raden om auto of scooter tehuren

• 8Michael22-05-2016

Fantastisch relax vakantie

Mooie kleinschalige accomodatie. Lieve eigenaresse. Het ziet er lieflijk en gezellig uit met prachtige planten en bloemen. Heerlijk rustig ( geen Chersonissos-achtige toestanden). Alles mooi schoon. Volgens ons voor kinderen niet zo geschikt. Auto is, ondanks dat dorpje met paar minuten wandelen te bereiken is, aan te raden om eiland te verkennen. Huur ter plekke via Eleni, veel goedkoper dan via reisorganisatie! Mensen op Karpathos super vriendelijk en relaxt. Vergeet nooit om een fooi van min. 10% te geven!

• 10Dirk Slegers12-08-2013

prachtvakantie !

Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Vlakbij authentiek dorpje Arkasa. Rustig gelegen op 5 minuutjes van Arkasa centrum en op tien minuutjes van Foiniki, mooi vissersplaatsje met heerlijke visresto's en mooi strandje. Elke avond mooie zonsondergang. Vlakbij zee, mooi zwembad. Griekenland zoals je het niet vaak meer vindt. Deed 22 eilanden, dit plekje staat bovenaan in top 3 ! Nette, ruime studio's met kitchenette. Auto heb ik je niet nodig. Ja heel zeker , hier zien ze mij terug

• 9Anoniem20-06-2013

Om heerlijk te relaxen

Eleni's appartementen en studio's liggen uniek aan de rand van Arkasa, een rustig dorp aan zee. Het is er prachtig, heel rustig, met zwembad, bedjes, parasols en vaak woeste golven tegen de klip.Een kwartier lopen en je zit in Finiki, een leuk klein vissersdorp met strand met bedjes en parasols, taveerna's. Ook in Arkasa is een soort plein met goede taveerna's. Supermarkt en bushalte op 5 minuten afstand van Eleni. Alleen de bus rijdt in laagseizoen heel vroeg naar de hoofdstad en 's middags vroeg teurg, is eigenlijk schoolbus. Auto is wel zo handig. Eleni is vreselijk aardig en behulpzaam, handdoeken en nieuwe lakens om de dag, je komt er niets tekort! Veel te weinig gasten vanwege de crisis, voor ons wel zo lekker en rustig, voor Eleni niet! Aanrader als je rust wilt, ga dan niet naar Pigadia!

• 9M H Bakker25-10-2012

Heerlijke vakantie!!

We kwamen voor rust en ontspanning en hebben dit zeker gevonden in Arkassa bij Eleni en haar man Nikos. Laat in het seizoen is het erg rustig op het eiland, ontstressen lukt dan zeker hier. Eleni zorgt goed voor haar gasten. Zoals ieder avond (omdat het zo rustig was) koken voor haar gasten. Grieks eten, zoals bij de Grieken thuis!!y Elenis studios is een aanrader, zeker als je houdt van een waanzinnig mooie omgeving en rust. Eleni krijg je er als cadeau bij :)

• 9nelkempe23-10-2012

Geweldig

Alles is eigenlijk al geschreven over Heleni door onze voorgangers. Wij hebben er een fantastische vakantie beleefd, mede doordat wij in het naseizoen geboekt haden was het rustig op het complex en het eiland. Wel zijn er dan veel eetgeledenheden gesloten, maar ja, je hebt er maar één nodig om te eten. Heleni heeft meerdere malen Grieks voor ons gekookt, wat geweldig was ,niet enkel het eten maar ook de plaats met uitzicht op zee. Een geweldig lieve gastvrouw en rustige fijne plek om te verblijven

• 10silke dehn06-10-2012

Traumhafter Urlaub in Eleni Studios

Es ist eine kleine Bungalowanlage in blau/weiß gehalten mit Swimmingpool und unterhalb des Komplexes befinden sich noch 7 Studios . Im "Haupthaus" befinden sich noch 4 Doppelzimmer. Zum Meer sind es etwa 10 m. Es gibt dort 2 Sitzgelegenheiten und man hat wunderbare Aussichten. Die Anlage ist sehr sauber (tägliche Reinigung - auch sonntags). Jedes Appartement (Bungalow) hat eine eigene Terrasse mit 2 Tischen und 4 Stühlen. Davor befinden sich jeweils kleine Vorgärten. Die Einrichtung ist einfach und zweckmäßig, aber genau dies passt auch nach Karpathos. In der Zeit von 10.00 - 17.00 Uhr sind alle Gäste unterwegs, so dass wir (was wir vorher noch nie gemacht haben) 2 Tage nur in der Anlage relaxt haben. Einfach herrlich!! Die Fußwege nach Arkassa sind kurzläufig. Zum Strand Agio Nikolaus läuft man ca. 20 Minuten und auch der Fußweg nach Finiki (kleiner idyllischer Hafenort) beträgt ca. 20 Minuten. Wir können die Unterkunft aus vollem Herzen empfehlen.

• 9Alma22-08-2012

Heerlijke vakantie!

Gewoonweg geweldig. Prachtig gelegen en supervriendelijke eigenaren. Mooi onderhouden en verzorgd en zwembad regelmatig verschoond. Elke dag heet water met ongeveer de krachtigste douche die we ooit hadden in Griekenland. Inventaris karig, maar dat weet je in Griekenland. Schoonmaak elke dag en zeer regelmatig een schoon bed en schone handdoeken. Een auto is een must. Wij waren zelf erg gecharmeerd van het knusse strandje bij Finiki (ca. 2 km) en hebben ons 2 weken uitstekend vermaakt op het heerlijke Karpathos.

Appartement Eleni info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens