Hotel Alpha Studios

GriekenlandKarpathosArkassa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Alpha Studios voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

1 Reviews over Alpha Studios

• 8Fam.Bootsma12-08-2018

prima accommodatie op een rustige plek

Accommodatie ligt aan de rand van Arkassa , als je wat wilt zien van de omgeving heb je absoluut een auto nodig. het is aan te raden om in het hoogseizoen dit vooraf te regelen, hetzij bij Alpha studio's of bij het boeken van de reis of op het vliegveld. Alpha studio's ligt wel op loopafstand van de restaurants e.d. in Arkassa. Het strand van Arkassa is ongeveer 30 minuten lopen en van Finiki ongeveer 20 minuten. Vanaf je balkon heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Al met al een prima plek als je van rust houdt,de zee wil horen en elke avond een prachtige zonsondergang wil zien. Elke dag schone handdoeken is echt een pluspunt en voor Griekse begrippen een geweldig bed.Zelfs het beste bed dat wij in alle jaren, dat wij naar Griekenland gaan ,hebben meegemaakt 1 minpuntje: geen airco aanwezig maar wel een ventilator,maar door de altijd aanwezige (stevige) wind blijft het redelijk aangenaam.

Hotel Alpha Studios info

Veilig betalen met