Appartement Villa Reina

34 reviews over Appartement Villa Reina

• 2019
    10Fam. van Aken14-08-2019

Topvakantie

Met onze drie kinderen (13, 16, 18) hebben wij 2 weken een heerlijke vakantie gehad. Het luxe en ruime appartement is mooi gelegen, met uitzicht op de baaien van Amoopi. De ontvangst en verzorging is geweldig; hotelfaciliteiten, met de gemakken van een appartement. Het kan flink waaien op Karpathos, maar het zorgt op de stranden en in de dorpjes voor een verkoelend briesje. Op loopafstand zijn meerdere leuke (kiezel)strandjes, waar je fantastisch kan zwemmen en snorkelen. Tijdens ons verblijf kregen we veel handige informatie van eigenaresse Susanne. Vlakbij is een kleine mini market met beperkt assortiment. Karpathos-stad heeft meerdere supermarkten. De tegenovergelegen Taverne Nina heeft een heel vriendelijke eigenaar en je kunt er heerlijk eten. Een huurauto is onmisbaar. Per auto (geregeld via Taverne Nina) hebben wij boodschappen gedaan, het eiland verkend en diverse stranden bezocht. Ondanks hoogseizoen, geen massatoerisme.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9jolanda29-09-2018

fantastisch

Het appartement is fantastisch.Het ligt wel in rustige omgeving. Susanne is geweldige gastvrouw.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Yvonne Grooteman24-09-2018

Geweldig!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad op Karpathos. Dit mede door de accommodatie Villa Reina. Susanne is een ontzettend leuke en hartelijke gastvrouw. Ontvangst met koffie en cake. Een ruim appartement met een geweldige inrichting, van alle gemakken voorzien. Dagelijks wordt er schoongemaakt en krijg je schone badhandoeken. Je zit dicht bij het strand dus een zwembad hebben wij niet gemist. We hebben veel gezien, wij hadden een auto gehuurd. In de buurt zijn veel eetgelegenheden en de hoofdstad Pagidia is een kwartiertje rijden. Dus in één woord een geweldige vakantie. Wij gaan zeker weer!

Gereisd met partner in september 2018

• 10Gea Vries10-09-2018

Gewèldig!

Gewèldig appartement en super lieve en attente gastvrouw. Er is alleen geen zwembad bij maar er is een super samenwerking met een appartementencomplex/restaurant aan de overkant genaamd taverne Nina! Ook hele aardige eigenaren en je kunt er lekker eten en zwemmen! Een autootje is een must als je wat van het eiland wil zien.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Vandam21-09-2017

schitterend appartement

Heel mooi, modern appartement, met wasmachine en perfect bed (zelfs beter dan thuis)

Wat wij toch wel misten: een zwembad bij het appartement (je mag bij de buren) en een poolbar. Mini market dicht bij is meer dicht dan open en voor andere winkels heb je exht een auto of scooter nodig. Waait vaak heel erg. Zelfs de stoelen op het balkon schuiven dan weg, en de deuren in huis rammelen dan behoorlijk. Is storend tijdens het slapen.

Gereisd met partner in september 2017

• 10W. Schut en L. Meeuwsen14-09-2017

Perfect

Susanne is de Nederlandse eigenaresse van dit prachtige appartementen complex op Karpathos. Zij ontvangt al haar gasten met koffie en zelfgemaakte (en ook heerlijke) cake. Het appartement dat wij hadden was ontzettend groot, heel schoon, had uitzicht op de zee en was van alle gemakken voorzien (denk o.a. aan: oven, wasmachine, broodrooster, strijkplank). Hoewel je echt op jezelf staat en het dus geen hotel is, lijkt het wel zo door alle services die Villa Reina biedt. Het appartement wordt dagelijks schoongemaakt en ook voor handdoeken en beddengoed wordt gezorgd. De ligging van het appartementen complex is zeer goed. Aan alle kanten is uitzicht op zee en het is ongeveer 15 minuten lopen naar leuke restaurantjes en cafeetjes. De taxi naar Karpathos stad is trouwens ook heel goed te doen! Wij hebben een perfecte vakantie gehad en raden iedereen die op zoek is naar rust, luxe en authenthiek Griekenland om naar Villa Reina op Karpathos te gaan! En Susanne, bedankt voor alles! Je bent geweldig!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10M. van der Helm21-08-2017

Meer dan geweldig!!

Een nieuw complex, heerlijk luxe en super schoon! Zonder twijfel het mooiste appartementencomplex waar ik ooit ben verbleven. Het is erg ruim, erg schoon, mooi ingericht, een fijne keuken waar echt niets ontbreekt, een wasmachine, heel veel kastruimte voor je kleding etc! Suzanne ontvangt je trouwens met open armen met een drankje en een cakeje, bij vertrek is zij er ook weer. Tussendoor is zij ook wel eens aanwezig en ze staat altijd open voor vragen en geeft goede tips. Het is ongekend, maar 6 dagen per week komt er een hele lieve pittige dame schoonmaken. Super schoon in een razend snel tempo. Handdoeken kunnen op verzoek worden vervangen. Eigenlijk is het dus een soort hotel maar met de vrijheid van een appartement en een 'thuis' gevoel. Het balkon was trouwens super groot met een erg mooi uitzicht op de bergen en de zee.

Aan de overkant is Taverne Nina gelegen. Wederom vriendelijke mensen. Wij hebben hier voor 2 weken een auto gehuurd en een aantal keren geluncht en gebruik gemaakt van het zwembad.

Karpathos is een aanrader! Zeker met een huurauto of scooter. Mooie stranden, leuk stadje (Pigadia) met talloze restaurantjes en winkeltjes.

Wij komen zeker terug bij Villa Reina met z'n tweetjes. Kan eigenlijk niet wachten!

Suzanne bedankt voor alles! Marlou

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Heijden30-07-2017

Fantastisch gelegen en ingericht appartement

Complex van 8 appartementen van Nederlandse eigenaresse. Drie jaar geleden nieuw gebouwd en zeer modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij hadden een fantastisch balkon met uitzicht op zee. Dagelijks wordt het appartement grondig schoongemaakt. Zeer goede bedden en zelfs een wasmachine is aanwezig. Er kan gezwommen worden bij het zwembad van taverna Nina. Een auto huren is aan te raden voor bezoek stranden, boodschappen en het stadje Pigadia. Suzanne ontvangt haar gasten persoonlijk met koffie en cake. Niets is haar teveel om het haar gasten naar de zin te maken. Tijdens ons verblijf waren er Nederlanders en Italianen. Wij gingen dagelijks naar het strand van Amoopi. Tom van beachbar Skala maakt de lekkerste shakes, cocktails en tosti's. Verder hebben wij meerdere keren heerlijk gegeten bij restaurant Four Seasons in Amoopi. Afhalen kan daar ook. Al met al een heerlijke vakantie gehad, overwegen zeker een terugkeer. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Erika en Karin18-07-2017

Enorm genieten!

We sluiten ons helemaal aan bij voorgaande reacties. Suzanne, we zijn je erg dankbaar dat we konden genieten van de geweldige accommodatie. Alle alledaagse beslommeringen zijn gewoon vergeten. Perfect schoon, elke dag weer en steeds de warme enthousiasme van Suzanne. Ook wij komen wellicht nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Annemiek11-07-2017

Super accomodatie

Na een heel hartelijke ontvangst met koffie en zelfgemaakte cake naar ons appartement gegaan. Heel modern, confortabel en compleet ingericht! Ontzettend goede bedden en geweldig schoon. Iedere dag (behalve zondag) wordt er schoongemaakt. Schone handdoeken kun je desgewenst iedere dag krijgen. Mooi uitzicht op de baai, echter een huurauto of scooter is aan te raden. Het is erg heuvelachtig. Met de auto langs de westkust gereden, werkelijk prachtig! Suzanne, de Nederlandse eigenaresse is heel hartelijk en doet alles om het haar gasten naar de zin te maken. Kortom, beslist een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Appartement Villa Reina info