Villa Silene

Villa Silene
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Silene voor je op een rij gezet:

3 reviews over Villa Silene in het Nederlands

Een paradijsje op aarde waar je je welkom voelt!

Marie-Christine Bresser
7-5-2016

Een mooi en sfeervol ingericht huis. Heel erg schoon, elke dag schoongemaakt. prima bed, top service. De eigenaresse is heel vriendelijk en betrokken en geeft top service! Prachtig uitzicht op zee en op loopafstand van twee stranden.

Mooie stranden met zand.Wij waren hier de eerste week van het seizoen en dan is bijna alles nog dicht. Aanrader: een auto huren. Dat regelt Kalliopi ook allemaal voor je. Elk huisje heeft zijn eigen (kleine) zwembadje. Lekker om even af te koelen als je van het strand komt.

Gereisd met partner in april 2016

Super villa!

Yvonne en Lau
30-7-2015

Het was een prachtige villa bovenaan een berg, van alle gemakken voorzien en duidelijk nagedacht over de inrichting, met enorm groot balkon met heerlijke ligbedden, zwembad was helaas een dompelbad van 2 bij 2 meter. Poppy en haar moeder zijn heerlijke mensen, die elk moment voor je klaar staan. Het enige minpunt is dat de afstand tot strand een hele verre wandeling is en totaal niet overeen komen met de beschrijving van touroperator en winkels en bus is er niet. Alleen minimarket bij het strand(2 km). Je bent zeker verplicht een auto te huren a 50euro per dag. Bedjes met parasol aan het strand kosten 6 euro. Beneden gelegen restaurant Nymfes is goed en ook weer zeer attente mensen, die ons elke keer naar boven naar de villa brachten, de klim naar boven was niet te doen lopend. Poppy bracht ons zelfs naar het strand en haalde ons in de middag weer op, dit zijn mensen die waardering verdienen.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische plek

De jong
20-6-2015

Rustig gelegen veel privacy moeder en dochter staan altijd voor je klaar met leuke tips en routes om het mooie karpathos te ontdekken . Schoonmaak en wissel handdoeken elke dag . Schitterende villa met klein zwembadje en grote veranda met prachtig uitzicht over de baai van amoopi

Gereisd met partner in juni 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Silene voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

Villa info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Silene in Amoopi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Silene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.