Hotel Apolis

2 reviews over Hotel Apolis in het Nederlands

Keurig hotel

rhkoop
10-9-2014

We hebben een week in het hotel doorgebracht. Prima hotel, nette kamers, iedere dag schoon linnen. Badkamer prima. Bedden naar griekse standaard (wel goed maar beetje hard). Strand (kiezel en zandstrand) is te wandelen. Wel heuvels dus niet geschikt voor minder validen. Ontbijt is prima. Er is een kleine speeltuin en een peuterbad. Kamers met airco en zeezicht. Rustig gelegen, auto is wel aan te raden voor deze locatie. Karpathos stad is half uurtje rijden. In amoopi bay 's avonds een paar taverna's geopend verder geen uitgaansleven.

Gereisd met partner in augustus 2014

Genieten en relaxen

Ria
28-6-2014

Apolis onderscheidt zich van andere locaties door hun architectuur en kleur. Alle kamers hebben zeezicht. Het is rustig gelegen. Maar het vergt wel klimwerk: naar de kamers, naar het strand, naar het zwembad...Het hotel (31 kamers) richt zich niet specifiek naar gezinnen. Hun keuken is zeer gevarieerd; ze helpen je graag bij het maken van een keuze. Het personeel kent zijn taken en is niet opdringerig. Alles was in orde.

Gereisd met partner in juni 2014

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apolis in Amoopi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.