Appartement Anemoesa

23 reviews over Appartement Anemoesa

• 2019
    6Rensink24-04-2019

Heel sober

We waren hier in april, nachts best koud. Buiten de zeer karige uitrusting van de keuken (we hebben zelf wat keukeninventaris gekocht) hadden we 2 1-persoons lakens voor ons tweepersoons bed. verder 1 tweepersoons deken en 1 1-persoons met brandgaten. We vroegen om een tweepersoons laken en een tweepersoons deken erbij vanwege de kou nachts. Het laken kregen we, de deken niet. we hebben de hele week met kleren aan geslapen vanwege de kou. Ver beneden peil.We gaan hier niet meer logeren, ondanks het mooie uitzicht.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10Rob van Blerck11-08-2018

Rustig ook in hoofdseizoen griekse gastvrijheid

De wind is erg aanwezig in Augustus, maar werkt 'savonds en 'snacht verkoelend. Zeer rustige accomodatie, ruime kamers en schoon. Eigenaars zeer behulpzaam en service gericht. Weten veel van het eiland en geven goede tips. Wil je niet ver van je accomodatie? Ook aan het zwembad kun je heerlijk liggen en kunje daar een drankje drinken. De zee binnen redelijke loop afstand en vanuit de accomodatie goed te zien en vanaf de bovenste verdieping fantastisch uitzicht. Er zijn vele strandjes zand en kiezel dus voor elk wat wils. Drie goede restaurants vlakbij met een uitgebreide menukaart en vriendelijk en hardwerkend personeel. Ook zijn er wat restaurants bij de stranden waar je goed kunt eten en twee cafe's waaronder een (Skala) die op een uitloper ligt alwaar je een geweldig uitzicht heb over de kust met een ruime keuze aan bijzondere milkshakes en cocktails, tevens heb je er 'savonds een mooi uizicht op het verlichte Amoopi.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Rietje05-07-2018

Helemaal goed!

Heerlijk hier gehad. Vriendelijke mensen, mooi zwembad en een prachtig uitzicht. Een kleine week hier geweest en 15 minuten lopen naar de (verschillende) strandjes vind ik niet erg, je ligt toch al veel te zonnebaden tijdens de vakantie. In de avond even naar het dorpje lopen deed ik soms, is ook te doen. Maar vaak bleef ik ook heerlijk op het dakterras lezen met een heerlijk wijntje erbij. Prachtig helder zee water en je kan mooi snorkelen.

Alleen gereisd in september 2017

• Oude reviews

8Sybelle01-08-2017

Zeker een aanrader.

Wij hebben een heerlijke rustige vakantie gehad in Anemoesa,mooie ruime kamers,balkons omringt met mooie bloemen.Wij waren met onze oudere kinderen en hadden drie appartementen naast elkaar.De bedden zijn hard maar dat is vaak zo in Griekenland.Voornamelijk Italianen in het Hotel,weinig Nederlanders.Geen koffiefilter dus dat is handig om mee te nemen.Zelf eten koken kan niet echt want daar is de inventaris niet naar.In de buurt zijn voldoende eetgelegenheden.Schoonmaak was prima,om de dag alles schoon en fris.De eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Prachtig zwembad,schoon en fris.bedjes genoeg,wij waren vaak alleen als gezin (6) aan het zwembad....Drankjes aan het zwembad voor niet al te dure prijzen in de bar te bestellen en werden dan aan het zwembad gebracht. Betalen mocht altijd achteraf. Er is een poolbar maar die wordt niet gebruikt. Er staat vaak veel wind op Karpathos maar daar had je bij het zwembad niet erg veel last van. Wij huurde de auto bij de supermarkt naast het Hotel en dat was prima,38 euro per dag.Bij de andere verhuurbedrijven liggen de prijzen hoger.

Wij hebben erg genoten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Henny30-09-2016

Super schoon

Top plek voor een relaxte vakantie. Nette eigenaar, super schoon. Voor slecht ter benen niet zo makkelijk maar verder een Perfecte locatie

Gereisd met partner in januari 2016

• 8Sjan25-06-2016

Mooie appartementen

Naar het strand was een flinke wandeling, maar je kon makkelijk met de bus terug tot 18.30

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6Erik R.24-08-2014

Voor ons niet meer

Na een paar jaar weer naar Anemoessa geweest .Appartement is schoon en het uitzicht is mooi, keuken uitrusting is slecht.Was jammer om toch zo’n mooie stek achteruit te zien gaan. Mooie gemetselde barbecue, maar wordt (niet) meer gebruikt.Er zou te weinig personeel zijn om een en ander te organiseren. Zwembad vonden wij dit jaar niet schoon. Hebben ook niet gezien dat het schoongemaakt werd. Eigenaren zijn relaxed en erg makkelijk dus selfservice van de poolbar is geen probleem. Mensen zijn erg gastvrij en vrijgevig. Hebben beetje de indruk gehad dat de eigenaren er niet zo’n zin meer in hebben.Bij vertrek was er enige onduidelijkheid over de betaling van de airco. (deze is dus niet incl.) en enkele versnaperingen. Gelukkig door een goed Grieks kassysteem heeft de eigenaar het probleem adequaat opgelost. Administratief zijn de kinderen iets beter ingesteld. Zou leuk zijn als er een frisse wind door de zaak zou gaan.Top eiland, maar volgende keer andere accommodatie!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9visser27-07-2013

Fantastische plek

Als je opzoek bent naar een fijn appartement met een heerlijk zwembad, een geweldig uitzicht, waar alles super schoon is en de eigenaar en zijn vrouw er voor zorgen dat het je aan niets zal ontbreken, is dit de place to be. Wij hebben een top vakantie gehad. En dat alles voor zo'n prijs!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Annemarie Pol15-05-2013

Badeendjes in de Meivakantie!

Net de Meivakantie doorgebracht met twee dochters (4 en 9). Het was heerlijk. Er waren gelukkig geen souvernirswinkels dichtbij de accommodatie! Dan wordt onze oudste nl erg onrustig. Annemoessa is een hele fijne plek, mooi zwembad (met kinderbad) waar een grote hoeveelheid kleurige badeendjes in ronddobberen. De eigenaren zijn idd heel attent en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Eigenaar George

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9P.Boersma04-10-2012

Topper

Wij zijn in September hier 11 dagen geweest. Prima appartement alleen keukenuitrusting minimaal. In de buurt 3 Tavernes en vooral 4 seasons aan te raden. Eigenaar George erg hulpvaardig en vriendelijk. Auto is wel aan te bevelen.prachtig en rustig eiland.

Gereisd met partner in september 2012

Appartement Anemoesa info