Hotel Amoopi Bay

Hotel Amoopi Bay

8.7Fantastisch

Griekenland, Karpathos, Amoopi

Op vakantie geweest naar Amoopi Bay?

8.7Fantastisch

• Aan zee

8 reviews over Hotel Amoopi Bay

• 2019
    7Aria thorn20-01-2019

eens maar nooit meer

Leuk hotel amoopi bay aparthotel maar t mooie ervan is de ligt hellende weg en dat is het puntje van het hele verhaal voor al ligt hellende weg ........ en weinig tot geen faciliteiten voor iets te shoppen 🥰🤣🤣🤣🤣🤣en het hotel is vooral niet handig om te boeken voor mensen die slecht ter been zijn veel trappen op en afstapjes . Personeel is erg vriendelijk en de restaurants in de buurt zijn goed wel de ligt hellende weg nemen dat is goed voor de beenspieren en de spijsvertering 🤣 al met al een gezellig hotel en vraag vooral door aan de reisleiding als je een excursie wilt boeken wij hadden een stagiare namelijk die er niet zo veel van af wist maar wel deed of ze alles wist 😝dus ook een klein puntje om mee te nemen 😜 amoopi bay strand is om te zoenen echt geweldig en een heerlijk restaurant voor de lunch dat heeft alles goed gemaakt ❤️

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 2018
    9Sybelle27-07-2018

Een aanrader!!!

Super mooi hotel,prachtige ligging.kamers heel schoon en nieuw. Prachtig uitzicht. Ontbijt goed,iedere dag vers fruit en veel keus. Zeer vriendelijk personeel. Het zwembad is echt prachtig met een hele fijne poolbar waar van alles te krijgen is. Onze kamer was voor drie personen prima,derde bed bijgezet,die was wat smal en hard,overige twee bedden zeer goede matrassen!! Onze kamer was nummer 423 die is wat de ligging betreft niet leuk,het balkon winderig en zijzeezicht.onze tip is boek zeezicht!! Een auto huren is wel prettig omdat alles nogal stijl is. De strandjes zijn dicht bij het hotel en het water prachtig blauw..... Geen nederlanders in het hotel maar Italianen,Noren en Duitsers,prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Sybelle27-07-2018

Een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9C.Dors15-03-2017

Geweldig Hotel

Het hotel ligt zeer centraal in Aamoopi op Karpathos,zeer gastvriendelijk en erg schoon

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Miranda en René05-10-2008

Aardig hotel

De vloer van kamer 301 stond de eerste morgen blank. Vermoedelijk lekkage waterleiding naastgelegen kamer. Probleem vermoedelijk al langer bekend want er lagen al handdoeken tegen de plint, meubilair al aangetast door water, stank vanwege het vocht. Ivm drukte geen andere kamer beschikbaar. Op verzoek reservekamer achter receptie gekregen. Is kleiner, veel geluidsoverlast vanuit receptie en bar. Na vijf dagen andere, mooie kamer gekregen. Douche in alle drie de kamers die wij hebben gehad erg klein.

Gereisd met partner in september 2008

• 8AJK Kat27-09-2008

uitstekend

We hebben een fijne vakantie gehad. Enigste nadeel was een douchecabine van 70x70 cm. Te klein dus voor wat grotere personen.

Gereisd met partner in september 2008

Hotel Amoopi Bay info