Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°21°
9,1

22 reviews over Appartement Aegean Village in het Nederlands

Prachtige plek,mooie ligging,mooie baai.

Edwin en RIanne
9-7-2015

Mooi hotel met mooie appartementen,zeer vriendelijk personeel, kleine minimarkt,rustig gelegen met erg mooie baai en een fraai uitzicht.Je kunt hier goed snorkelen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een paradijsje

Moos
16-9-2014

We hebben dit hotel begin juli bezocht. Hadden superiorkamer geboekt. Dit betekent niet perse een grotere kamer, maar gerenoveerd. Kamer heeft flatscreen tv, boxspring, inloopdouche. We hadden een prima kamer met prachtig uitzicht. Het personeel is zeer vriendelijk. Het winkeltje heeft een zeeeer beperkt assortiment, hou hier rekening mee. Ontbijten doe je a la carte, maar je kunt ook anders bestellen, is geen probleem. Lunches zijn heerlijk. Avondeten ook. In directe omgeving is geen dorp, wel een aantal restaurants. In directe omgeving een aantal prachtige baaien waar je heerlijk kunt snorkelen. Neem wel waterschoenen mee ivm kiezels. Taxi naar Pigadia kost 11 euro. Pigadia is een leuk dorpje, met baai, restaurants en souvenirshops en supermarkt. Het kan soms zeer hard waaien rondom de lokatie. Overall is het een prachtige lokatie, met zeer vriendelijke mensen en heerlijk rustig. We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt tot rust komen in dit fijne hotel

k en a
7-6-2014

Mooi en schoon hotel prima vertoeven voor rust zoekers Eten en verzorging zijn erg goed personeel bijzonder vriendelijk Mooie baai met super helder water uitzicht vanaf het balkon bij kamer 510 is grandioos

Gereisd Met partner in mei 2014

Rustig gelegen hotel

A
9-11-2013

Bij verlate aankomst, doordat we boven Dortmund terug moesten, stonden ze ons al op te wachten met een koel glas verse sinaasappelsap. Daarna werden we naar kamer 101 gebracht. Dat was een afknapper. Kamer ligt tegen parkeerplaats en heeft geen mooi uitzicht en totaal geen rust. Na dit gemeld te hebben mochten we een andere kamer bekijken. Deze kamer 506 lag aan het eind, zeer rustig en een prachtig uitzicht! Kamer was niet schoon, schimmel in pannen en op bestek. Ook dit werd gelijk grondig aangepakt door 2 schoonmaaksters, waarbij aan het eind gevraagd werd of alles nu naar het zin was. En dat was het! Zeer vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat. Lekker eten, wel een kleine ontbijt kaart, maar er werd niet moeilijk gedaan als je iets anders vroeg. Het waait enorm op het eiland, wel altijd zonnig, behalve in de bergen. Vanuit het hotel zie je een auto / scooter verhuur bedrijf liggen, waar je all risk kan huren, receptie kan bellen. Bestemming en hotel voor rustzoekers!

Gereisd Met partner in september 2013

Wederom fantastische vakantie gehad !!!!

Jo en Chantal
17-9-2013

Top hotel/appartementen!! Mooie kamers, een super uitzicht op de baai van Amoopi, super vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten., etc.... Kortom een hele mooie bestemming!

Gereisd Met partner in september 2013

een heerlijk stekkie

K.w. Akershoek
3-8-2013

het is een prima mooi en goed verzorgt met vriendelijke mensen om je heen een topper

Gereisd Met partner in mei 2012

gerard en lenie
27-6-2012

Fijne accomodatie, het personeel zeer vriendelijk, niets is te veel alles kan, wij kregen een andere kamer omdat de aangewezen kamer niet beviel. een hard kussen werd meteen omgeruild voor een zachte.De eetgelegenheid is subliem prachtig uitzicht Het eten is meer dan goed.ontbijt zou iets gevarieerder kunnen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier kom je tot rust

Cees Markus
27-6-2012

Mooie locatie prachtig uitzicht over de baai Complex wordt vooral door Zweden bezocht maar 4 appartementen voor Nederlanders beschikbaar Zeer vriendelijk personeel die je overal bij willen helpenwat ook geld voor de bewoners van dit fraaie eiland waar wel weinig cultuur te zien is maar je zeker mooie wandelingen kunt maken

Gereisd Met partner in juni 2012

Geweldige vakantie gehad!!!

J. Wiertz / C. Peters
1-6-2012

Dit is een super Hotel. Geweldig uitzicht over zee, goed eten, super schoon, grote kamers vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in mei 2012

Prachtige vakantieplek voor rustzoekers

Daisybel
11-9-2011

Fantastisch uitzicht over de baai. Ruime kamers met eenvoudig keukentje. Douche is iets eenvoudiger maar heerlijk warm, alles werkt naar behoren. Prachtig helder zeewater, super snorkelen en zwemmen. Keuze uit druk bezochte bredere baaien en rustige kleine baai. Families met kinderen verbleven voornamelijk rondom het zwembad. Aardige keuze uit restaurants op loopafstand, maar het hotelrestaurant is ook erg aan te bevelen. Het ontbijt bestaat uit keuzemenu. Je kunt hierbij je eigen wensen aangeven, daar doet men niet moeilijk over.

Hotel ligt op 15 minuten afstand van de luchthaven, maar je hebt totaal geen hinder van vluchtverkeer. In het hotel waren voornamelijk veel scandinaviers aanwezig, een enkele Italiaan, Fransman en engelsman en maar heel weinig Nederlanders.

Ik kan het iedereen aanraden die van rust houdt.

Gereisd Met partner in juli 2011

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aegean Village in Amoopi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aegean Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.