Géén boekingskosten

Aegean Village

Appartement
GriekenlandKarpathosAmoopi

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Aegean Village voor je op een rij gezet:

3.1OnvoldoendeScore uit 24 reviews

Meer appartement info

24 Reviews over Aegean Village

• 2Ellen M.29-09-2022

Nooit meer.

Dit was de tweede keer dat we naar Aegean Village zijn geweest. In 2013 was het een ontspannen sfeer. Nu alles behalve. We kregen goed en slecht nieuws was. Het slechte nieuws was dat we voor 1 dag naar een ander hotel moesten, maar de volgende dag konden we naar Aegean Village (dat was het goede nieuws). Om de pijn te verzachten, bood Aegean Village ons een diner aan in Aegean Village, exclusief het drankje. Toen we in Aegean Village verbleven, vond ik het minder ontspannen om rockmuziek / heavy metal-muziek te horen tijdens het ontbijt en soms overdag. Ik wil erop wijzen dat de ligging van het hotel prachtig is. Jammer dat de eigenaar waarschijnlijk geld verkiest boven kwaliteit. Dus als vakantiegangers langer willen blijven en het lijkt erop dat ze extra willen betalen, zullen andere vakantiegangers die net hebben geboekt teleurgesteld worden. Dus daarom geen Aegean Village meer voor ons!!

• 6Natuur
  • 9Maria-Theresia12-10-2015

Schönstes Hotel in Amopi

Ein schönes, kleines Hotel mit sehr freundlichem Personal. Die Aussicht von unserer Terrasse war atemberaubend, das Zimmer sehr schön, allerdings ist sehr wenig Platz für Kleidung. Wir hatten ein Superior Zimmer welches sehr schön eingerichtet war, mit großem, schönem Bad. Leider hat das Wasser in der Dusche sehr unangenehm gerochen, man mußte bevor man duschen konnte sehr viel Wasser laufen lassen.

• 9Edwin en RIanne09-07-2015

Prachtige plek,mooie ligging,mooie baai.

Mooi hotel met mooie appartementen,zeer vriendelijk personeel, kleine minimarkt,rustig gelegen met erg mooie baai en een fraai uitzicht.Je kunt hier goed snorkelen.

• 9Moos16-09-2014

Een paradijsje

We hebben dit hotel begin juli bezocht. Hadden superiorkamer geboekt. Dit betekent niet perse een grotere kamer, maar gerenoveerd. Kamer heeft flatscreen tv, boxspring, inloopdouche. We hadden een prima kamer met prachtig uitzicht. Het personeel is zeer vriendelijk. Het winkeltje heeft een zeeeer beperkt assortiment, hou hier rekening mee. Ontbijten doe je a la carte, maar je kunt ook anders bestellen, is geen probleem. Lunches zijn heerlijk. Avondeten ook. In directe omgeving is geen dorp, wel een aantal restaurants. In directe omgeving een aantal prachtige baaien waar je heerlijk kunt snorkelen. Neem wel waterschoenen mee ivm kiezels. Taxi naar Pigadia kost 11 euro. Pigadia is een leuk dorpje, met baai, restaurants en souvenirshops en supermarkt. Het kan soms zeer hard waaien rondom de lokatie. Overall is het een prachtige lokatie, met zeer vriendelijke mensen en heerlijk rustig. We komen hier zeker nog eens terug.

• 9k en a07-06-2014

echt tot rust komen in dit fijne hotel

Mooi en schoon hotel prima vertoeven voor rust zoekers Eten en verzorging zijn erg goed personeel bijzonder vriendelijk Mooie baai met super helder water uitzicht vanaf het balkon bij kamer 510 is grandioos

• 9A09-11-2013

Rustig gelegen hotel

Bij verlate aankomst, doordat we boven Dortmund terug moesten, stonden ze ons al op te wachten met een koel glas verse sinaasappelsap. Daarna werden we naar kamer 101 gebracht. Dat was een afknapper. Kamer ligt tegen parkeerplaats en heeft geen mooi uitzicht en totaal geen rust. Na dit gemeld te hebben mochten we een andere kamer bekijken. Deze kamer 506 lag aan het eind, zeer rustig en een prachtig uitzicht! Kamer was niet schoon, schimmel in pannen en op bestek. Ook dit werd gelijk grondig aangepakt door 2 schoonmaaksters, waarbij aan het eind gevraagd werd of alles nu naar het zin was. En dat was het! Zeer vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staat. Lekker eten, wel een kleine ontbijt kaart, maar er werd niet moeilijk gedaan als je iets anders vroeg. Het waait enorm op het eiland, wel altijd zonnig, behalve in de bergen. Vanuit het hotel zie je een auto / scooter verhuur bedrijf liggen, waar je all risk kan huren, receptie kan bellen. Bestemming en hotel voor rustzoekers!

• 9Jo en Chantal17-09-2013

Wederom fantastische vakantie gehad !!!!

Top hotel/appartementen!! Mooie kamers, een super uitzicht op de baai van Amoopi, super vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten., etc.... Kortom een hele mooie bestemming!

• 9K.w. Akershoek03-08-2013

een heerlijk stekkie

het is een prima mooi en goed verzorgt met vriendelijke mensen om je heen een topper

• 9gerard en lenie27-06-2012

Fijne accomodatie, het personeel zeer vriendelijk, niets is te veel alles kan, wij kregen een andere kamer omdat de aangewezen kamer niet beviel. een hard kussen werd meteen omgeruild voor een zachte.De eetgelegenheid is subliem prachtig uitzicht Het eten is meer dan goed.ontbijt zou iets gevarieerder kunnen.

• 9Cees Markus27-06-2012

Hier kom je tot rust

Mooie locatie prachtig uitzicht over de baai Complex wordt vooral door Zweden bezocht maar 4 appartementen voor Nederlanders beschikbaar Zeer vriendelijk personeel die je overal bij willen helpenwat ook geld voor de bewoners van dit fraaie eiland waar wel weinig cultuur te zien is maar je zeker mooie wandelingen kunt maken

Appartement Aegean Village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Amopi Area, GR-85700