Appartement Porto Vista

Appartement Porto Vista
8,4

3 tips over Appartement Porto Vista

René/ Thérèse Roessingh, 12-5-2015
Prachtige wandelingen in omgeving.
brechtje, 13-10-2011
Het lekkerst gegeten heb ik bij de taverna Gregory´s die precies tegenover het appartement is, c. 30 minuten lopen. Bestel de tomatenballetjes (supervers) en de lokale wijn (ziet er groezelig uit, maar is lekker!). Verder is de grote supermarkt vaak open en kun je daar eigenlijk alles wel krijgen. de wandeling naar de bron staat bij mij in mijn TOP 3 van mooiste aller tijden. Goeie schoenen aan en flink wat water mee, enjoy!
Armin, 5-10-2011
Op Ithaki moet je gaan wandelen. Als je goed fit bent en geen hoogtevrees hebt, is de toch naar de bron geweldig. Vanaf het appartement 5 km bergop en dan nog een uur wandelen/klauteren, maar zeer de moeite waard!