Appartement Porto Vista

8 reviews over Appartement Porto Vista in het Nederlands

Genieten....

René/ Thérèse Roessingh
12-5-2015

Hele mooie situering, zeer groot balkon. 's-avonds adembenemend uitzicht op baai. Aardige Griekse eigenaar woont er boven met zijn vrouw en tweeling. We kregen een paar keer zelf gemaakt gebak. Zeer deskundige begeleiding door touroperator hostess.

prachtig uitzicht

annekeflint
9-10-2014

Prachtig gelegen appartement. Schitterend uitzicht over de baai, met een groot terras. Voorzien van eenvoudig zitje en ligbedden. Appartement niet luxe.

Badkamer met douchegordijn, en in de slaapkamer een bed met een matras waardoor de veren voelbaar waren.

Paradijselijk!

M. Boekenoogen
23-6-2013

Een heerlijk appartement met een prachtig uitzicht. Eindeloos kun je van het ruime terras naar de baai kijken, naar de zeilschepen die 's avonds binnenkomen, de vissersboten, de luxe jachten, etc.

Schoon en ruim appartement. Vriendelijke eigenaar die erboven woont. Zijn vrouw maakt schoon. Hij spreekt goed engels en laat je met rust.

Mooie accommodatie en geweldig eiland

spacewalker56
17-11-2011

Porto Vista is een leuke accommodatie, net aan de rand Vathi. Het uitzicht over de baai is prachtig.

Nadeel is dat de Ferry, die 's nachts aankomt zijn motor laat lopen tot de volgende ochtend. Dit levert geluidsoverlast op, die door het slapen met gesloten ramen is op te lossen. Er is gratis airco aanwezig.

Op loopafstand (10 minuten) van het centrum waar alle fasciliteiten aanwezig zijn.

Het appartement is super schoon en van alle gemakken voorzien. Regelmatig schoon beddegoed en handdoeken.

Zeer vriendelijke eigenaar, die boven de studio woont.

perfect georganiseerd door touroperator

brechtje
13-10-2011

De accomodatie is prima wat betreft ruimte, keuken, douche en slaapkamer. Fijn dat het zo vaak goed schoon gemaakt wordt en dat er drie keer schoon bedlinnen is! Zeer goede begeleiding van de hostess die ook perfect aanvoelt als tips enzo niet nodig zijn. Aardig dat er een fles water in de koelkast lag.

Zeer ruim terras met erg mooi uitzicht over de baai! Erg mooie wandelingen gemaakt en lekker authentiek gegeten!

Als je echt rust zoek, moet je hier denk ik niet zijn: de weg loopt achter het huis en geluiden van de overkant komen via het wateroppervlak rechtstreeks de ruimte in. Bovendien is het plafond van de slaapkamer van het appartement de vloer van het dakterras van de eigenaars die twee kleine kinderen (mét bijbehorend geluid) hebben.

Die eigenaar gedroeg zich overigens ietwat vreemd: behalve dat hij wel erg vaak over het balkon keek, betrapte mijn vriend hem de laatste avond bij ons slaapkamerraam op ONS terras! Met een smoesje maakte hij zich toen uit de voeten....

Stratos & Konstantina Tsarkos, Porto Vista, VATHY, 9-5-2012
      First of all we like to thank you for your nice comment about our apartment.We also like to respond to the rest of your review.We live on the top floor which is above the apartment and studio,as you can see on the picture in the brochure of touroperator.Our balcony is big enough,if one of us is out to do anything it may be seen from the apartment-terrace,due that happens rarely. We try not to disturb our guests because we respect the rules of hospitality very much, but also we are living above.That is why since we start renting the apartments we had only good reviews and never complaints. We expect from our guests that they respect us as the owner of the house they are staying in.We are here to suit our guests.If we see that our guests leave something outside which can be broken or damaged,we put it inside. If we see that in windy times the shutters before the windows are open,we close them.Otherwise they could bother guests with the noise or be even broken Further comment see above

Rustig gelegen en op loopafstand van het haventje met veel keus in eettentje en supermarktjes, maar wel langs de weg die een paar keer per dag druk is. EN je zit onder het huis van de eigenaars, waar de kinderen op het terras best veel lawaai maken. Niet iritant, maar wel aanwezig.

De eigenaar had merkwaardig veel belangstelling voor ons terras, wat misschien te maken had met mijn topless zonnende vriendin. Ook vond ik hem een keer 'snachts op ons terras, voor ons slaapkamerraam. Niet zo fijn, maar dat mocht de pret niet drukken.

Heerlijk groot terras, met parasol voor schaduw en bijna de hele dag zon als je dat wilde. Mooie zonsopgangen!

Binnen alles in orde, ook een goede douche en complete keuken. Bed sliep prima. Geen klachten over de accomodatie.

Stratos & Konstantina Tsarkos, Porto Vista, VATHY, 9-5-2012
      When I went out of my bed at night was to fasten the shutters. because my guests did'nt care about my property. Sunbathing without a top is in our culture not a regular way of behaving.If tourists like to do on the beaches they are free to do this.But on a balcony between other houses,in our opinion it isn't very polite. Even if we didn’t want to see it, we could not avoid it. Mrs was laying down on the matrass from inside,which was slept to the balcony.We did'nt say something,because we didn't want to make you uncomfortable. We are very sad that you made me look like a peeper,on public.It feels like an insult and it took me a long time to respond.I feel helpless because I have to except that this has been put on zoover without any ground.I can except if something was not good in my apartments which I offer to the Dutch clients,but I cannot except that people are accusing me of things which are'nt true.I hope other readers see that the things written on zoover are not true.

fantastische plek!

Peet en Gus
      19-9-2011

Prachtig uitzicht, ruim appartement. Alleen afstand naar centrum eind lopen,vooral terug berg opwaarts valt tegen.

Mooie ligging aan de baai van Vathi

Gerard
      8-7-2011

Mooi en ruim appartement

op 10 min loop afstand van het centrum

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto Vista in Ithaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.