Appartement Odyssey (Vathi)

Appartement Odyssey (Vathi)

6.9Voldoende

Griekenland, Ithaka, Ithaka

Op vakantie geweest naar Odyssey (Vathi)?

6.9Voldoende

• 6.8Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Odyssey (Vathi)

• 2019
    10Floor26-04-2019

Een paradijsje

Schitterende accomedatie met een prachtig uitzicht. En de eigenaar en zijn vrouw zijn super vriendelijk en ze maken heerlijke gerechten en ontbijt met kleine details die het bijzonder maken. Echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

8Hans05-06-2017

prachtige plek

afstand tot restaurants toch wel een dingetje

Gereisd met partner in mei 2017

• 8karin monteny26-06-2016

fantastisch

wat ons betreft was het allemaal prima,aanrader is auto en of scooterhuur.erg steil.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Harry en Hennie Brouwer09-09-2014

Mooie, maar moeilijk te belopen plek

Wij verbleven in het 2 kamer appartement met een groot gemeenschappelijk terras mer de studio ernaast. De inrichting vonden wij naar Griekse maatstaven uitstekend, alle apparatuur werkte, prima bedden en ruim. De vriendelijke moeder van de eigenaresse verwende ons iedere week met zelfgemaakte lekkernijen! Alleen vonden wij de afstand naar de supermarkten een flinke wandeling, zeker als je op de terugweg de 2 km met een steil laatste stuk met 6 flessen water (9 kg!) plus de rest van de boodschappen moest afleggen. Je hebt eigenlijk wel een auto of scooter nodig, Het uitzicht vanuit het appartement is echter fraai en de service van touroperator voorbeeldig.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Monique31-07-2012

Prachtige plek!

Mooie accomodatie met ruim terras. Dit deel je met een ander appartement, dus het moet wel klikken met de buren want je hebt weinig privacy. Je hebt een heel mooi uitzicht over de baai en met een mooie wandeling loop je naar het centrum, dit is geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn! Je moet toch creatief zijn met je boodschappen, het kost €5,- om met de taxi gebracht te worden naar het centrum. Taxi is sowieso erg duur op het eiland! De studio is erg klein, alles is aanwezig, maar met slecht weer is het er niet zo fijn (wij hebben in 2 weken 3 dagen regen gehad, dus valt mee). De keuken is heel klein! Medewerkers zijn vriendelijk en studio wordt erg vaak schoon gemaakt. In het centrum zijn genoeg leuke eettentjes met heerlijk eten. Het zwembad is niet groot, maar groot genoeg en je hebt de zee op loopafstand. Auto huren op het eiland is prijzig!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9bram hokke15-10-2010

een aanrader

mooie ligging, prachtig uitzicht heerlijk rustig mooie wandeling naar het centrum, 3x in de week schoonmaak prima zeker een appartement om terug tekomen.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Theodora19-07-2009

schitterend uitzicht

Huize Odyssey is prachtig gelegen.Een heel mooi uitzicht over de baai van Vathi.De studio is niet zo groot maar alles is aanwezig.Badkamer ziet er netjes uit.Zwembad is niet groot ,maar heerlijk voor frisse afkoeling.De wandeling naar het centrum van Vathi is ongeveer 10 minuten.Het is een hele mooi wandeling met constant schitterende uitzichten.

Gereisd met partner in juli 2009

• 7P. de Man30-05-2007

Leuke accommodatie bestaande uit 2 appartementen, een 1k-appartement en een 2k-appartement. Mooi uitzicht over zee, heel groot privé-terras. Je kunt ook gebruik maken van het zwembad. Wel redelijk ver lopen naar het centrum, ongeveer 15 min via een deels steile weg. Naar het dichtstbijzijnde strand is het via een smal pad ongeveer 10 minuten lopen.

Gereisd in mei 2007

Appartement Odyssey (Vathi) info