Géén boekingskosten
GriekenlandIthakaIthakaAppartementen IthakaAppartement Huize Panorama (in Vathi)

Huize Panorama (in Vathi)

Appartement

• 8.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

12 Reviews over Huize Panorama (in Vathi)

• 9Yvonne04-08-2015

Fantastisch, elke dag weer "wauw" moment...

Ik vond accommodatie heel goed, zeker voor Griekse begrippen. Ruim, heel erg schoon, fijn (hard) bed, goede badkamer (douchegordijn dus badkamer niet nat na gebruik). En mooiste natuurlijk het ruime terras (met parasol) en het fantastische uitzicht.... Hoog boven de baai en andere kant bergen en groen, groen, groen en 's ochtends en 's avonds belletjes en gemekker van de geiten..... Oké, het is wel een klimmetje vanaf centrum/haven terug (naar beneden makkie;-), maar ik ben 54, rook, drink en ben niet sportief en kon het - siga-siga - zelfs op heetst van de dag (ca. 35 graden soms) aan. Ja, water mee en ik nam liever de trappen omhoog en dan stukjes goed te lopen weg, dan helemaal via de enkel stijgende weg. En het dwalen via de trappen door oud Vathi is zooooo moooi!!!! Eiland zelf ook heel mooi/pittoresk en qua eten/drinken elk wat wils. Jammer dat Wifi niet goed werkte en dat er problemen met zwembad waren, maar ondanks dat zou ik zo weer boeken!

• 8Jacqueline17-10-2014

mooi uitzicht

Weinig sfeervolle accommodatie maar het uitzicht en de vriendelijke eigenaresse maakt het helemaal goed, man van eigenaresse is vorig jaar overleden en je merkt dat het allemaal wat minder aandacht heeft gehad. De inrichting van het huisje was prima op de vreselijk slechte matrassen na, heb nog nooit geklaagd over de bedden maar jeetje wat was dit slecht zeg, 2 weken slecht geslapen maar ach, extra tukkie op het strand maakte een hoop goed. Zwembad was heerlijk, lekker water en mooi uitzicht ook vanuit het water. schoonmaak was super. Beste klim van het dorp naar de acco maar beetje wandelaar draait er zijn hand niet voor om.. wij waren blij met de scooters.

• 8theo schmeits07-07-2014

Een rustige plek met fantastisch uitzicht

Alleen al voor de ligging en het uitzicht is het app. aan te raden. Je hebt voldoende privacy op je terras en alles is prima onderhouden, Van de haven naar Huize Panorama is het wel een flinke klim, maar te doen. Een aanrader!

• 7Leunissen04-07-2014

Huize Panorama doet zijn naam eer aan

We waren 10 jaar geleden ook in huize Panorama en waren verbaasd dat het ineterieur onveranderd bleek te zijn...naar huidige maatstaven echt niet meer van deze tijd...aldus behoorlijk gedateerd.....het gebouw ansich ,het heerlijke zwembad,het uitzicht blijft fantastisch... Echter touroperator heeft mooiere accommodaties in Vathi.... ithaki is een woord super....klein,knus,pittoresk,prachtige natuur,mooie strandjes,een beetje mondain....

• 9vakantieganger greece12-05-2014

Super vakantieadres!!

Prachtig uitzicht, heel schoon, alle keukengerei aanwezig, tostiijzer ed alles super schoon! Ruime appartementen en schoon zwembad weinig chloor. De eigenaresse komt elke dag langs. Flinke klim om terug te lopen vanuit centrum maar is te doen.

• 8..11-09-2010

Top!

Afgelopen zomer samen met mijn vriend een week in huize Panorama verbleven. Wat een geweldig uitzicht! Alleen dat al maakt je vakantie compleet. De week daarvoor zijn we een week op Kefelonia verbleven in huize Efegenia, dit was ook leuk maar als je het met huize Panorama vergelijkt valt het toch een beetje in het niets. Appartement was ruim en prima ingericht. Aardige eigenaresse. We hadden een wespennest en dezelfde middag kwam ze nog om het weg te halen. Klein zwembadje, maar prima om even in af te koelen. Vathi zelf vonden we ook een erg sfeervol stadje en erg gezellig om uit eten te gaan. Nadeel vonden we dat er niet dicht bij een strand was, maar aangezien we een auto hadden was dat geen ramp, ook vertrekt er voor 10 euro p.p een bootje vanuit de haven naar een afgelegen strand, erg leuk om te doen! Tip: huur een scooter i.p.v een auto. Verder is Ithaki een erg mooi eiland, veel resten van oude bouwvallen. Ook het reggeastrand is aan te raden om een dag naar toe te gaan!

• 9D&M10-04-2010

Goed verzorgd en mooi uitzicht!

Mooi uitzicht op Vathy, heerlijk zwembad en ruime woonkamer en slaapkamer. De eigenaresse is zeer vriendelijk en verzorgd alles goed. Om Ithaka te bekijken heb je echt een scooter nodig (voor een auto is het eiland te klein - dan heb je binnen een dag alles gezien). Panorama ligt op een heuvel en is een pittige klim om terug te komen vanuit Vathy.

• 9NAC Breda supporter :-)01-09-2009

perfecte uitvalsbasis

Wij (2 eind-veertigers) hebben 2 uitstekende weken gehad in Panorama (augustus 2009). Het eiland is leuk, de wegen zijn prima, een bootje huren bij Marc of Lucky is echt gaaf en het buiten eten in het supergezellige Vathi, verveelt nooit. Temperaturen waren gemiddeld 35 graden maar door een lekkere zeebries goed te doen. Appartement wordt goed schoongehouden en voldoet in alle opzichten ofschoon het bed en de douche vanzelfsprekend wat minder zijn dan bij jezelf, maar dat lijkt ons vrij normaal :-). Vanuit Panorama naar beneden en terug naar boven lopen is goed te doen, mits je een redelijke conditie hebt (en anders pak je gewoon je huurauto). Scooters huren gaat niet zo maar, let hier wel op van te voren. Jassas!

• 9trudy05-07-2009

mooi en rustig

Als de weg naar boven niet zo stijl was geweest zou onze waardering hoger geweest zijn. Het is namelijk flink klimmen geblazen vanaf Vathi maar dat maakt het uitzicht dan weer mooi. De ruimte is voldoende en de inrichting compleet. Er staat zelf een magnetron. Gelukkig is de airco er bij inbegrepen, die hadden wij voor de kou nodig (eind april) want hij geeft ook warme lucht. Het zwembad is niet groot maar wel handig omdat het strand redelijk ver is. Verder kun je heerlijk op je terras zitten en van het uitzicht genieten (zie foto's)

• 8Eugene02-10-2008

Geweldig

Afgelopen September in App.Panorama gezeten en was fantastisch. Heel erg mooi uitzicht op de haven en alles goed verzorgd door de eigenaresse Katarina. Komt zelfs tussendoor nog de prullenbakken legen. Appartementen goed afgescheiden door muurtjes dus je hebt goede privacy. Naar beneden om te eten is goed te doen, alleen naar boven is een hele klim. Gewoon rustpauze houden ;-) halverwege. Auto huren is een aanrader voor de vele mooie baaitjes die Ithaki heeft. Snorkelen is ook een aanrader, vele mooie vissen gezien plus 1 hele bijzondere en ook de octopussen zijn te zien onder water. Als tip zou ik wel waterschoentjes kopen omdat er wel zee-egels zitten. Erg leuk is ook als je gaat eten om eerst in de keuken te kijken bij de restaurants. Zo kan je gelijk zien of het er lekker uitziet of niet. Goede restaurants: Nikos, Batiz, Kohili.

Appartement Huize Panorama (in Vathi) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Vathi, Ithaki, 28300