Appartement HomersView

Appartement HomersView

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Griekenland, Ithaka, Ithaka

Op vakantie geweest naar HomersView?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

1 review over Appartement HomersView

• 10Petra07-07-2009

Superdeluxe appartement

HomersView heeft twee hogere klasse gloednieuwe appartementen voor vier personen per huis. Het is van alle gemakken voorzien tot open haard binnen en bbq buiten toe. Het uitzicht is fantastisch en de ligging in het rustige noorden. Familie Stylianou doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Het zwembad is keurig, de bedden heerlijk en de keuken ruim ingericht. Er is ruimte genoeg zowel binnen als buiten. Voor een vakantie tussen de Grieken is HomersView een absolute aanrader.

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Appartement HomersView

0 vragen over Appartement HomersView

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement HomersView