Kleine hotelsWeer vandaag31°16°
Hotel Familia

We hebben een aantal aanbieders voor Familia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Familia in het Nederlands

Top

Marjo
15-9-2011

Wij zijn met z'n tweetjes 3 nachten in deze schitterend verbouwde olijfperserij geweest. Super.Er ontbreekt je aan niets. De prijzen van de drankjes in de minibar zijn goedkoper dan op het terras en de flesjes water zijn zelfs gratis. Je loopt zo vanuit de voordeur, pleintje over langs de bootjes en terrasjes. Mooi hotel, mooi eiland.

Gereisd Met partner in september 2011

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTuin

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familia in Ithaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.