Egeïsche eilanden overig

We hebben een aantal aanbieders voor Egeïsche eilanden overig voor je op een rij gezet:

vakanties Egeïsche eilanden overig

Ross Holidays

Reviews over accommodaties in Egeïsche eilanden overig

Klein maar fijn

Arie en Lia,
    16-9-2015

De studio was klein, maar had alles wat je nodig had. Wij zaten in nr. 4 en hadden 1 balkon wat richting de baai van Platy keek.

Strand op loopafstand, beachbar bij App.Victoria.

1 kleine supermarkt op 200 meter en de andere was in Platy, maar dan wel de berg/heuvel opklimmen.

Weinig restaurants in de baai en wil je uit eten (meer keus) dan heb je de keuze uit de klim naar boven(Platy) of een stevige wandeling van ongeveer 45 minuten naar Myrina(hoofdstad). Of voor 6 euro een taxi.

Voor een rustige vakantie is het prima appartementencomplex. Limnos zelf is nog een eiland waar het toerisme nog in opkomst is.

Gereisd met partner in augustus 2015

Lekker rustig

Ton,
    12-8-2015

Rustige omgeving. Uitzicht op zee. Appartementen netjes.

Supermarkt op loopafstand. Zwemmen is mogelijk bij Villa Victoria, gelegen pal aan het strand.

Gereisd met partner in mei 2015

echt "local" grieks leven!

fishcats12,
    9-11-2012

Ligt midden in woonwijk, op 300 meter van een prachtig strand met gratis bedjes. Hotel is basaal maar netjes en schoon. Prachtig balkon met bijna de hele dag zon. Rustig gelegen i nwoonwijkje waardor je deelgenoot wordt van het echte griekse dagelijkse leven. Eigenaar Yannis erg aardig net als zijn vrouw Barbara. Als je van rust en de echte griekse atmosfeer houdt + een schone en basale kamer OK vindt dan is Filoktitis een prima plek.

Gereisd alleenreizend in september 2012

Aan te bevelen

Anne en Ronny,
    24-6-2012

Ideaal gelegen om het eiland te verkennen

Vriendelijke eigenaars, rustige ligging

Gereisd met partner in mei 2012

aan te raden

Koen Versweyveld,
    5-8-2009

vriendelijk en kleinschalig hotel met een mooie ligging . Alles op onze kamer was in orde ! Nog nooit meegemaakt in Griekenland .

Gereisd met partner in augustus 2009