Egeïsche eilanden overig

We hebben een aantal aanbieders voor Egeïsche eilanden overig voor je op een rij gezet:

vakanties Egeïsche eilanden overig

Ross Holidays

Reviews over accommodaties in Egeïsche eilanden overig

Bijzondere bestemming

sasellada,
    1-3-2017

Drie kleine gebouwtjes met drie woonlagen, souterain in familieappartement. Niet op de Nederlandse markt.

Alleen de bovenste etages van de eerste twee gebouwen hebben zeezicht, de bomen van de buren zijn nu zo hoog dat deze het zicht ontnemen

Bedden lang en hard genoeg. Horren voor de ramen, goede airco/ verwarming.

Douchebak is 70x70cm.

Vriendelijke eigenaresse, is 24/7 telefonisch bereikbaar.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastisch plekje

Corrie Huiding-Stomp,
    30-9-2016

Dit complex ligt hoger waardoor je een fantastisch uitzicht hebt op de zee.

Je moet wel vervoer hebben want er is geen openbaarvervoer en een auto is beter dan een scooter.

De studios zijn goed met een terras of balkon en uitzicht op een geweldige zonsondergang . Touroperator heeft 3 studio's in beheer er zijn er in totaal 6.

Je kunt ook rechtstreeks bij de eigenaar huren. Basilis en Kiriaki Bourdos doen er alles aan om hun gasten naar de zin te maken. Verwacht op dit eiland geen uitgaans gelegenheid, hier kom je voor de rust, zee en de natuur.

Wij hebben hier 3 heerlijke weken doorgebracht, en kunnen deze studio' van harte aan bevelen.

Gereisd met partner in september 2016

Wel wat afgelegen, maar dicht bij het strand.

Gonnie van Herpt,
    27-9-2016

Een fantastische accommodatie, maar niet geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn. Fietsen alleen mogelijk met een mountainbike.

Gereisd met partner in september 2016

standaard Griekse accomodatie met goede ligging

Paulette,
    27-9-2016

Goede schoonmaak, elke dag schone handdoeken. Inderdaad er is geen zwembad maar die wordt ook niet beloofd. Koken doe je niet in Griekenland, uit eten is hier nog heel goedkoop dus potten en pannen heb je niet echt nodig. Gratis wifi werkt goed en gratis airco kom je ook niet zo heel vaak meer tegen. Heerlijk plekje voor rustzoekers. Kleine minimarkt vlakbij met iedere morgen vers brood en goed eten bij Zefyros, om de hoek of boven in t dorp Platy op 700 mtr. Kortom een aanrader voor de echte Griekofiel. Strand is heerlijk, langzaamaflopend zandstrand.

Gewoon goed!

Johan,
    26-9-2016

Wifi is goed, schoonmaak is goed elke dag schone handoeken.

Als je een auto huurt kan je lekker rondrijden en alles bezoeken.