Reviews over Thanos

Geweldig huis Isatis in leuk dorp.

Stephanie ,
    18-8-2015

Bij aankomst op de luchthaven stond de eigenaar Engelsman Mark van het huis Isatis klaar zodat wij achter hem aan konden rijden naar het dorp Thanos.

Vlakbij het huis kun je parkeren want Isatis is gelegen in smal straatje waar geen auto door kan.

Mark liet het huis zien, de woonkamer, keuken, trap op naar de 1 e verdieping met de sfeervolle patio overgroeid met druivenranken en badkamer met badjassen.

Na 3 treden een tussenhal en de 2 slaapkamers beide ongeveer even groot met balkon uitzicht over het dorpje en de zee.

In het huisje stond eieren van zijn eigen kippen, melk, yoghurt, water, koffie , thee, peper, zout, boter, olie alles wat je maar nodig kunt hebben. Echt een geweldig ontvangst!

De buurvrouw altijd in voor een Grieks praatje en tegenover een gezin met 4 kinderen die in de straat speelden.

Thanos scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews