Hotel Porto Myrina Palace

8.8Fantastisch

Griekenland, Egeïsche eilanden overig, Myrina (Limnos)

Op vakantie geweest naar Porto Myrina Palace?

8.8Fantastisch

• Animatie

16 reviews over Hotel Porto Myrina Palace

• 10Jet & Karin van steeg09-10-2005

Ben 2 weken in porto myrina geweest,wat een heerlijke rust.En wat de prijs van drankjes betreft ze zijn misschien wat hoog maar daarvoor zit je ook in een 4 sterren hotel.Verder heb ik heerlijk genoten van alles erg gezellig dorpje.Twee dagen met een autootje rond getoerd en erg veel van het eiland gezien.

Gereisd in oktober 2005

• 8Lineke Annevelink26-09-2005

15 dagen met Libelle in dit hotel geweest. 't Was er prima, zoals de meeste mensen al gemeld hebben. Het eiland Limnos valt inderdaad wel wat tegen qua schoonheid en er is niet zo heel veel te zien/doen, maar als strandvakantie was er niets mis mee! Myrina is een leuk plaatsje met veel winkeltjes en goedkope restaurantjes.

• 9Delmee/kersbergen24-09-2005

Prima hotel. Alleen was er geen gezelligheid, waardoor mensen uit het hotel iedere avond vluchten naar de hoofdstad Myrina. Het eten en de servies in het hotel is prima, ook de schoonmaak geweldig. Alleen zou een beetje manager er een winst gevend geheel van kunnen maken, door de prijzen van drank aan te passen, en zo nu en dan te zorgen voor wat vertier. Dit vond ik overigens ook zeer zwak van libelle, omdat ze in de folder het verhaal toch iets mooier hebben gemaakt. Ik ben zeker goed uitgerust, maar had toch iets andere verwachtingen van deze reis. jammer dat zo'n mooi hotel niet beter wordt gebruikt?

• 10Ingeborg van Wijhe24-09-2005

24.9.2005 Gisteravond teruggekomen van 2 weken vakantie in dit geweldige hotel! Geboekt via Libelle. Heerlijk luxe hotel, ligging is echt perfect als je van rust houdt. Dorpje makkelijk te bereiken. Dagelijkse schoonmaak, vriendelijk personeel. Alleen avond eten niet bijzonder. Beter om geen halfpension te hebben en savonds lekker in het dorpje te gaan eten voor een leuk prijsje. Absoluut voor herhaling vatbaar dit hotel! Eiland zelf is wat saai en kaal, maar voor een zon- en wandelvakantie zeker leuk.

• 8hans en joke rosmolen15-09-2005

Prima hotel, dagelijks schone kamer en schone handdoeken, het eten in het hotel had voor ons wel wat meer variatie mogen hebben. Griekse avond is tegengevallen (geen dansgroep) en de prijs van een drankje of een ijsje was niet in verhouding tot de prijzen in het dorp (wat makkelijk te voet te bereiken was). Behalve zwembad en strand niet veel te beleven

• 9Roel en Jennie Hofman20-08-2005

Het hotel heeft een prachtige ligging. Het eten is er goed ,en de kamers zijn ook goed verzorgd. De service is prima , en de kamers worden elke dag goed schoon gemaakt. Het eiland is prachtig en je hebt er nog weinig toeristen ,dus ook zeer geschikt voor de rustzoeker. Nog even een laatste opmerking savonds mocht er wel wat meer georganiseerd worden.

• 10fam a de heus18-08-2005

wij zaten van 15 juli tot 29 juli in porto myrina hotel 5 sterren hotel het hotel was heel goed heel netjes verzorgd iedere dag schone badkamerspullen heel goed verzorgd het was allemaal heel schoon en het eten dat slaat echt alles er was zoveel en alles zag er lekker uit en er was zoveel keus je wist gewoon niet waar je beginnen moest als je wat moest hebben het hotel stond klaar voor je het was geweldig en de drank viel ook wel mee 3 euro voor een pilsje maar het zijn wel halve liters het stadje myrina was ook leuk veel gezellige winkels en restaurantjes wij hadden ook een auto gehuurd maar het eiland was niet groot we hadden hem 2 dagen gehuurd maar met 1 dag dat is al genoeg als u nog meer wat wil weten kan u ook even mailen ik wil sunrise ook een compliment geven het was goed vezorgd ik kan ook eventueel ook fotos mailen over limnos

• 9Frans en Marianne.14-08-2005

Geweldig mooie en schone accomodatie, goed en uitgebreid ontbijt, lekkere lunch bij het zwembad tegen redelijke prijzen.Mooi strand met gratis ligbedden en een gratis badlakenservice, wat wil je nog meer. Voor rustzoekers een waar paradijs. Het stadje is lopend goed te bereiken.

• 8Neel Huurman01-08-2005

Goed, schoon hotel met prachtige liggen. Vooral de bungalows hebben een prachtig uitzicht. 's Avonds in hotel weinig te doen, maar een korte wandeling ca. 2 km naar de mooie en gezellige haven van Myrina. Taxikosten EUR 4 á 5. Wij zijn met de via Libelle/Sunrise geweest, 1e 2 weken van juni, heerlijk rustig. Gelukkig nog niet zo toeristisch. Verhouding prijs/kwaliteit in restaurantjes te Myrina goed. Uitgebreid eten met 4 personen voor EUR 50,00 waar vind je dat nog.

• 8Rien de Leeuw30-07-2005

Wij zijn van 15 t/m 22 juli in Porto Myrina geweest onze 1e week van 2 weken Limnos. Tot voor het vertrek heb ik nog contact gehad om ook de 2e kunnen blijven. Achteraf zijn wij blij dat we weg konden en naar Filoktitis werden gebracht. Er is werkelijk weinig te beleven (buiten het zwembad en strand). De service is prima maar afstandelijk. Ook de prijzen zijn niet in verhouding, 4 euro voor een bier!, 6 euro voor 2 ijsjes! Dan blijf je niet gezellig op een terras zitten.

Gereisd in juli 2005

Hotel Porto Myrina Palace info