Hotel Ifestos

4 reviews over Hotel Ifestos in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

NIcole en Peter
2-11-2016

Het hotel was prima. We hadden twee kamers naast elkaar met een deur ertussen, zodat we toch contact konden houden met de kinderen.

De kamers waren niet groot, maar dat is niets nieuws voor ons in Griekenland. De bedden waren prima en kraakten zoals we gewent zijn op andere eilanden. Het zwembad van het hotel is niet zo groot. Eigenlijk een beetje te klein voor onze tienerkinderen, maar dat weerhield hen niet om lekker af te koelen na een warme autorit omdat hun ouders zonodig wat van het eiland wilden zien. Het strand is echt heel dichtbij. Je loopt de straat uit en via het terras van een goed restaurant loop je het strand op. Als je bij dat restaurant een drankje neemt kun je gratis gebruik maken van de bedjes en parasols. De Hotel eigenaar is echt een heel aardige vent. Hij regelt van alles voor je als je het hem vraagt. Kortom; leuk eiland, leuk hotel en leuke restaurants waar je heerlijk kan eten. Tip: doe de "Taste Limnos" tour. Gewoon omdat het erg leuk is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk genoten

Esther
18-9-2016

Hotel is degelijk maar goed. Badkamer had van mij wel iets ruimer gemogen. Ontbijt is prima, personeel is super aardig en behulpzaam. Een paar keer per week schone lakens en handdoeken.

Hotel ligt vlakbij het strand en centrum Myrina. Het strand is van fijn zand en zee is schoon en je kunt er een heel eind inlopen.

Grote en kleine supermarkt in de buurt en een bakker.

Gereisd met vrienden in september 2016

Aanrader

Huib Smit
3-8-2015

Wij hebben ons goed vermaakt in Ifestos. Het personeel was heel aardig en behulpzaam. Het ontbijt was goed, maar geen luxe. Dat was hetzelfde met de kamers en het zwembad. De ligging is ideaal: midden in de hoofdstad Myrina en dichtbij het strand, de boulevard en de supermarkt. Het eiland zelf is ook echt een aanrader, de natuur is heel mooi en de lokalen zijn heel spontaan.

Gereisd met partner in juli 2015

Goede plek

JanNico
17-6-2015

Strand en centrum op loopafstand. Goed en schoon zandstrand, gratis ligbedden.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een kamer met zeezicht, goed balkon.Zeker 3 x per week bed en handdoeken wissel.Dagelijks schoonmaak van de kamer. Mooi zwembad, net gereed.Lift aanwezig. Eenvoudig ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Ifestos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ifestos in Myrina (Limnos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ifestos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.