Hotel Diamantidis

Hotel Diamantidis
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Diamantidis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Diamantidis in het Nederlands

Met vrienden

Geweldige plek, vlakbij het centrum

agnes lintel
23-6-2015

We hebben genoten van ons verblijf in het hotel Diamantidis. De eigenaren waren buitengewoon vriendelijk, deden werkelijk alles om het naar je zin te maken. Heerlijk ontbijt met bruin brood.

Een echte aanrader. Een auto is gemakkelijk, maar wij hebben heel gezien door met een bus te gaan en te lopen!

Goed hotel vlakbij de haven

elha
16-6-2015

Erg vriendelijke eigenaar.Hotel op loopafstand van de haven. Als je iets van het eiland wil zien moet je een auto huren.

De kamer iets gedateerd maar alles schoon iedere dag schone handdoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamantidis in Myrina (Limnos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamantidis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.