Appartement Parathinalos

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Parathinalos

• 9Thijs17-09-2016

Prima accommodatie in rustig dorpje aan een baai

Eigenlijk kun je - zeker in verhouding tot de prijs - geen betere kwaliteit vinden in Griekenland. Studio was klein, maar bevatte alles wat we nodig hadden,was schoon en met groot balkon met uitzicht op zee. Heerlijke gratis ligbedden aan het strand. Alles is goed en goedkoop. Limnos is nog niet echt toeristisch (3000 bedden op hele eiland) en plaatsje Agios Ioannis zeker nog niet. Heerlijke, relaxte vakantie gehad. Auto huren voor drie dagen is genoeg; dan heb je alle bezienswaardigheden wel gehad. Er zijn slechts vier tavernes, maar als je het zat bent pak je de taxi naar hoofdplaatsje Myrina (12 euro).

Gereisd met partner in september 2016

• 9Lucia Franx10-07-2016

Mooie plek!

Studio zeezicht, net terug van 2 wkn. Prima inrichting. Eenvoudig maar netjes en erg schoon. 2 pers.bed en stapelbed. Niet heel veel kastruimte maar stapelbed kon ook. Een paar super goede en zeer betaalbare tavernes vlakbij. Gratis airco. Studio had groot balkon en regisseurstoelen. Goede douche. Prachtige ligging pal aan strand en zee. Mooie zelf gemaakte ligbedden. Zand en wat stenen, ook in zee 2 mtr stenen en dan zand. Langzaam aflopend. Klein nieuw zwembad erbij. Douches . Alles erg proper. Aan overkant minimarkt met vers en warm brood. Lieve mensen, ze mogen terecht trots zijn op deze plek. Spreken weinig Engels, dochter en meisje bij de bar wel erg goed. Erg dienstbaar en hartelijk! Heerlijke plek voor een relax vakantie, wij wilden nog wel langer blijven! Je kunt er leuk wandelen. Myrina op 8.5 km via klimmetjes maar je ziet veel. Wil je meer zien, huur auto of scooter. Erg leuk, mooi eiland. Wij komen terug!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Jacqueline23-05-2016

op top locatie met gastvrije mensen

Hier geen schreeuwend toerisme maar aandacht voor de ervaring. Nonnaz en medewerkers zijn zeer behulpzaam en gastvrij. Je stapt direct het strand (deels kiezels) van agios ionnis op. Links een prima strandtent en aan de overkant een mini supermarkt. Vassiliues die rechts woont maar vaak bij Nonnaz zit vertegenwoordigd diverse reisorganisaties en helpt je aan de mooiste excursies of huur fiets/auto.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10sabrina27-09-2015

Heerlijke plek om bij te komen!

Parathinalos is een heerlijk appartementencomplex direct aan het strand met vriendelijke eigenaren. Niets is hen te veel! Wij begonnen de dag met een heerlijk ontbijt in de beachbar. Een auto hadden we gehuurd om het eiland te verkennen, wat aan te raden is! Omdat het complex op het deel van het eiland ligt waar weinig wind staat was het heerlijk om na een dag touren in de zee nog even een verfrissende duik te nemen. De zonsondergangen zijn hier echt geweldig! Onder het genot van een drankje (wederom in de beachbar) hebben wij hier iedere dag van genoten. In de omgeving heb je 4 restaurants waar je prima Grieks kunt eten. Wij vinden het een aanrader!

• 9Aafke18-09-2015

Super echt Grieks

Wat een fijne familie die deze appartementen beheren, mooi schoon, met zeezicht. Alles kan, je hoeft het alleen te vragen en ze regelen het voor je. Lekker ontbijt als je wilt tegen een kleine betaling. Verwacht geen massa toeristen, alleen echte griekenland liefhebbers.Het strand ligt voor de deur, een fijne bar en op een kleine afstand heb je een hele leuke taverne bij de Cave Bar. Supermarkt voor de deur.

• 9Fred Kok28-08-2015

Erg mooi!

Mocht je van rust houden, dan is dit een goede keus. Studio waar wij in verbleven zag er prima uit. Airco is in de zomermaanden wel nodig en die deed het dan ook prima. (Zonder bijbetaling). WiFi was uitstekend! (Nog nimmer meegemaakt in Griekenland). Dagelijks werd de studio schoongemaakt. Erg vriendelijke mensen. In directe omgeving is niet zoveel te doen. Wil je meer van het eiland bekijken huur dan ander vervoer. Enige minpuntje is de doucheknop. Die kan niet hangen. WIj nemen dan ook standaard een zuignapje mee op vakantie naar Griekenland. Ik nam mijn drone mee (hobby) om wat foto's van boven te maken. Die zie je dus ook bij de foto's staan.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Mieke @Nanda12-08-2015

heerlijk

Het is een heerlijk appartement aan het strand.De 2 kamerapp zijn ruimer en luxer opgezet dan de studios. Maar allemaal met uitzicht op zee. De strandbedden zijn zelfgemaakt door de eigenaar en liggen voortreffelijk en zijn gratis. De familie is bijzonder aardig en doen alles voor je . De minimarket is 50 meter lopen. En in de buurt op loopafstand zitten 2 restaurants en 1 bar. Je zit echt tussen de grieken. Verder is er in de buurt weinig te doen. Maar met een auto kom je een heel eind. Het eiland is nog traditioneel grieks.

• 9Bart30-07-2015

Kleinschalig en een prachtig uitzicht. Top

Leuk familie bedrijf zonder "gedoe". Heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Helen en Peter07-07-2015

Parathinalos=paradijs voor rustzoekers

Even weg van het drukke leven stress op het werk is een vakantie bij parathinalos de oplossing je verblijft in een kleinschalig app complex die gerund worden door een hele lieve familie die er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De kamers zijn basic maar hebben alles wat je nodig hebt .het app ligt pal aan zee in een rustig niet toeristisch kustplaatsje hoofdstad ligt op 8 km (heel leuk stadje)Aan de overkant van het app vind je een supermarktje waar ze alle hoognodige spullen verkopen die je nodig heb. Aanrader voor de echte Griekenlandganger en rustzoekers.een topper

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Marcel02-07-2015

Heerlijk plekje op het mooie Limnos

Schitterende locatie direct aan het strand. Kamers zijn vrij nieuw en erg schoon. Nog nooit zo'n mooie schone badkamer in Griekenland gehad. Personeel is super vriendelijk. Heb je een vraagje, dan wordt er alles aan gedaan je zo goed mogelijk te helpen. Appartementen liggen direct aan het strand, en er is een bar waar je een lekker drankje kan nemen. Limnos is een heel mooi, rustig nog echt Grieks eiland. Wil je een relaxte vakantie op dit mooie eiland dan is Parathinalos zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

2 tips over Appartement Parathinalos

• Bianca, 11-06-2015 Rapporteren

2 kamer appartement is een 2 onder 1 kap bungalowtje met een ruim terras. De studio's met zeezicht zijn ook mooi en ruim. Zij zeezicht ook erg mooi.

• Marcel, 02-07-2015 Rapporteren

Huur een scooter(of auto) en bekijk dit mooie eiland.

2 vragen over Appartement Parathinalos

• Marjolein, 12-01-2017 Rapporteren

Nergens meer te boeken!?

Wij waren van plan om dit jaar, 2017, weer naar Parathinalos te gaan....maar het is gewoon nergens meer te boeken! Heel Lemnos wordt door de touroperators overgeslagen dit jaar... vind het raar en erg triest voor de eigenaren.... weg bron van inkomsten! Weet iemand wat de reden is? Ik mag toch hopen dat het 2018 weer wel mogelijk is om naar Lemnos te gaan!?

• Toossie, 14-07-2016 Rapporteren

scooter

Ik las in een review..huur een scooter ...is dit inderdaad mogelijk,,en zoja,,in wat voor plaats?? Een scooter huren is voor ons bijna een vereiste,,

Bij voorbaat bedankt voor de moeite om antwoord te geven..

Appartement Parathinalos info

• Aantal personenMeer dan 12