Appartement Parathinalos

Appartement
Appartement Parathinalos
9,1

13 reviews over Appartement Parathinalos in het Nederlands

Eigenlijk kun je - zeker in verhouding tot de prijs - geen betere kwaliteit vinden in Griekenland. Studio was klein, maar bevatte alles wat we nodig hadden,was schoon en met groot balkon met uitzicht op zee. Heerlijke gratis ligbedden aan het strand. Alles is goed en goedkoop. Limnos is nog niet echt toeristisch (3000 bedden op hele eiland) en plaatsje Agios Ioannis zeker nog niet. Heerlijke, relaxte vakantie gehad. Auto huren voor drie dagen is genoeg; dan heb je alle bezienswaardigheden wel gehad. Er zijn slechts vier tavernes, maar als je het zat bent pak je de taxi naar hoofdplaatsje Myrina (12 euro).

Gereisd met partner in september 2016

Mooie plek!

Lucia Franx
10-7-2016

Studio zeezicht, net terug van 2 wkn.

Prima inrichting. Eenvoudig maar netjes en erg schoon.

2 pers.bed en stapelbed.

Niet heel veel kastruimte maar stapelbed kon ook.

Een paar super goede en zeer betaalbare tavernes vlakbij.

Gratis airco. Studio had groot balkon en regisseurstoelen. Goede douche.

Prachtige ligging pal aan strand en zee. Mooie zelf gemaakte ligbedden. Zand en wat stenen, ook in zee 2 mtr stenen en dan zand. Langzaam aflopend.

Klein nieuw zwembad erbij. Douches . Alles erg proper.

Aan overkant minimarkt met vers en warm brood.

Lieve mensen, ze mogen terecht trots zijn op deze plek.

Spreken weinig Engels, dochter en meisje bij de bar wel erg goed. Erg dienstbaar en hartelijk!

Heerlijke plek voor een relax vakantie, wij wilden nog wel langer blijven!

Je kunt er leuk wandelen.

Myrina op 8.5 km via klimmetjes maar je ziet veel.

Wil je meer zien, huur auto of scooter.

Erg leuk, mooi eiland.

Wij komen terug!

Gereisd met partner in juni 2016

op top locatie met gastvrije mensen

Jacqueline
23-5-2016

Hier geen schreeuwend toerisme maar aandacht voor de ervaring.

Nonnaz en medewerkers zijn zeer behulpzaam en gastvrij. Je stapt direct het strand (deels kiezels) van agios ionnis op. Links een prima strandtent en aan de overkant een mini supermarkt. Vassiliues die rechts woont maar vaak bij Nonnaz zit vertegenwoordigd diverse reisorganisaties en helpt je aan de mooiste excursies of huur fiets/auto.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch!

Marjolein
19-10-2015

Super idyllische locatie met lieve mensen voor wie niets te veel is! Adembenemend uitzicht vanaf de beachbar aan het strand. 3 leuke restaurantjes op het strand links en rechts waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. Probeer zeker de 2 broers rechts van het appartement. Appartement is prima, helemaal als je zeezicht hebt. Ook een studio is ruim genoeg. Een auto is een must, want je zit te ver van de "bewoonde" wereld. Eiland moet je zeker verder ontdekken. Als je een relax vakantie zoekt...ga naar Parathinalos!

Gereisd alleenreizend in september 2015

Heerlijke plek om bij te komen!

sabrina
27-9-2015

Parathinalos is een heerlijk appartementencomplex direct aan het strand met vriendelijke eigenaren. Niets is hen te veel! Wij begonnen de dag met een heerlijk ontbijt in de beachbar. Een auto hadden we gehuurd om het eiland te verkennen, wat aan te raden is! Omdat het complex op het deel van het eiland ligt waar weinig wind staat was het heerlijk om na een dag touren in de zee nog even een verfrissende duik te nemen. De zonsondergangen zijn hier echt geweldig! Onder het genot van een drankje (wederom in de beachbar) hebben wij hier iedere dag van genoten. In de omgeving heb je 4 restaurants waar je prima Grieks kunt eten. Wij vinden het een aanrader!

Super echt Grieks

Aafke
18-9-2015

Wat een fijne familie die deze appartementen beheren, mooi schoon, met zeezicht.

Alles kan, je hoeft het alleen te vragen en ze regelen het voor je. Lekker ontbijt als je wilt tegen een kleine betaling. Verwacht geen massa toeristen, alleen echte griekenland liefhebbers.Het strand ligt voor de deur, een fijne bar en op een kleine afstand heb je een hele leuke taverne bij de Cave Bar. Supermarkt voor de deur.

Erg mooi!

Fred Kok
28-8-2015

Mocht je van rust houden, dan is dit een goede keus.

Studio waar wij in verbleven zag er prima uit.

Airco is in de zomermaanden wel nodig en die deed het dan ook prima. (Zonder bijbetaling).

WiFi was uitstekend! (Nog nimmer meegemaakt in Griekenland).

Dagelijks werd de studio schoongemaakt.

Erg vriendelijke mensen.

In directe omgeving is niet zoveel te doen. Wil je meer van het eiland bekijken huur dan ander vervoer.

Enige minpuntje is de doucheknop. Die kan niet hangen. WIj nemen dan ook standaard een zuignapje mee op vakantie naar Griekenland.

Ik nam mijn drone mee (hobby) om wat foto's van boven te maken. Die zie je dus ook bij de foto's staan.

Gereisd met partner in juli 2015

heerlijk

Mieke @Nanda
12-8-2015

Het is een heerlijk appartement aan het strand.De 2 kamerapp zijn ruimer en luxer opgezet dan de studios. Maar allemaal met uitzicht op zee. De strandbedden zijn zelfgemaakt door de eigenaar en liggen voortreffelijk en zijn gratis. De familie is bijzonder aardig en doen alles voor je . De minimarket is 50 meter lopen. En in de buurt op loopafstand zitten 2 restaurants en 1 bar.

Je zit echt tussen de grieken. Verder is er in de buurt weinig te doen. Maar met een auto kom je een heel eind. Het eiland is nog traditioneel grieks.

Gereisd met partner in augustus 2015

Kleinschalig en een prachtig uitzicht. Top

Bart
30-7-2015

Leuk familie bedrijf zonder "gedoe". Heerlijk.

Gereisd met partner in juli 2015

Parathinalos=paradijs voor rustzoekers

Helen en Peter
7-7-2015

Even weg van het drukke leven stress op het werk is een vakantie bij parathinalos de oplossing je verblijft in een kleinschalig app complex die gerund worden door een hele lieve familie die er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De kamers zijn basic maar hebben alles wat je nodig hebt .het app ligt pal aan zee in een rustig niet toeristisch kustplaatsje hoofdstad ligt op 8 km (heel leuk stadje)Aan de overkant van het app vind je een supermarktje waar ze alle hoognodige spullen verkopen die je nodig heb. Aanrader voor de echte Griekenlandganger en rustzoekers.een topper

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parathinalos in Limnos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parathinalos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.