Appartement Dina

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
Appartement Dina
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dina voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Dina in het Nederlands

Paradijs!

Tanya
4-5-2016

Toplocatie! Gelegen op een heuvel en dus met prachtige uitzichten over het land richting zee. Het beste aan dit appartement is het balkon/terras, heerlijk chillen en van zee en zonsondergang genieten. Het ontbijt is ook geweldig; elke ochtend heeft Dina heerlijke zelfgemaakte kaasbladerdeegbroodjes en cake, een eitje, brood, kaas, yoghurt, sap, koffie.. Overvloedig! De bedden zijn prima. Het keukentje is wat karig ingericht. Er waren geen pannen maar die krijg je vast als je er om vraagt. Met het elektrische 2pittertje valt er ook niet veel te koken. Er is niet altijd warm water daar soms de knop niet aan staat. Die wordt op verzoek meteen aangezet. Geen douche om onder te staan, de douchekop moet je vasthouden. Er is geen zwembad dus voor kinderen wellicht minder geschikt. Het dorpscentrum is vlakbij, supermarktje en een paar tavernes op paar minuten lopen. Beneden naar het strand n minuut of 10 wandelen. Ik heb hier ongelooflijk genoten. Ideale plek om je batterij op te laden.

Gereisd Alleenreizend in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

magische vakantie gehad!

Krista
15-9-2011

Vriendelijke eigenares, wonderschone zonsondergangen waar je van je ruime terras prachtig van kan genieten, dorpstaverna en supermarkt vlakbij, strand 10 minuutjes lopen (kristalhelder water, fijn zand, loopt zeer geleidelijk af). Appartement was inclusief wifi, schoonmaak en airco voor een zeer schappelijke prijs met een super schoonmaakster. Gelegen in zeemond met spectaculair uitzicht. Nog t typische Griekenland met ezels en geiten, aardige bewoners, en eiland is groot genoeg voor een dikke week verkenningstochten. Havenstad Myrina ligt op afstand van 45 min rustig lopen, zeer de moeite waard ivm ford, bootjes en winkels. Dit was een dikke aanrader, Limnos zeker niet overslaan! Binnenlandse vlucht vanaf Lesbos in half uur voor 50 euro. Of te bereiken vanuit Athene, directe vlucht. Dus: DOEN!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dina in Limnos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.