We hebben een aantal aanbieders voor Limnos voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Limnos voor je op een rij gezet:

Reviews over Limnos

Prima accommodatie in rustig dorpje aan een baai

Thijs,
    17-9-2016

Eigenlijk kun je - zeker in verhouding tot de prijs - geen betere kwaliteit vinden in Griekenland. Studio was klein, maar bevatte alles wat we nodig hadden,was schoon en met groot balkon met uitzicht op zee. Heerlijke gratis ligbedden aan het strand. Alles is goed en goedkoop. Limnos is nog niet echt toeristisch (3000 bedden op hele eiland) en plaatsje Agios Ioannis zeker nog niet. Heerlijke, relaxte vakantie gehad. Auto huren voor drie dagen is genoeg; dan heb je alle bezienswaardigheden wel gehad. Er zijn slechts vier tavernes, maar als je het zat bent pak je de taxi naar hoofdplaatsje Myrina (12 euro).

Gereisd met partner in september 2016

Mooie plek!

Lucia Franx,
    10-7-2016

Studio zeezicht, net terug van 2 wkn.

Prima inrichting. Eenvoudig maar netjes en erg schoon.

2 pers.bed en stapelbed.

Niet heel veel kastruimte maar stapelbed kon ook.

Een paar super goede en zeer betaalbare tavernes vlakbij.

Gratis airco. Studio had groot balkon en regisseurstoelen. Goede douche.

Prachtige ligging pal aan strand en zee. Mooie zelf gemaakte ligbedden. Zand en wat stenen, ook in zee 2 mtr stenen en dan zand. Langzaam aflopend.

Klein nieuw zwembad erbij. Douches . Alles erg proper.

Aan overkant minimarkt met vers en warm brood.

Lieve mensen, ze mogen terecht trots zijn op deze plek.

Spreken weinig Engels, dochter en meisje bij de bar wel erg goed. Erg dienstbaar en hartelijk!

Heerlijke plek voor een relax vakantie, wij wilden nog wel langer blijven!

Je kunt er leuk wandelen.

Myrina op 8.5 km via klimmetjes maar je ziet veel.

Wil je meer zien, huur auto of scooter.

Erg leuk, mooi eiland.

Wij komen terug!

Gereisd met partner in juni 2016

op top locatie met gastvrije mensen

Jacqueline,
    23-5-2016

Hier geen schreeuwend toerisme maar aandacht voor de ervaring.

Nonnaz en medewerkers zijn zeer behulpzaam en gastvrij. Je stapt direct het strand (deels kiezels) van agios ionnis op. Links een prima strandtent en aan de overkant een mini supermarkt. Vassiliues die rechts woont maar vaak bij Nonnaz zit vertegenwoordigd diverse reisorganisaties en helpt je aan de mooiste excursies of huur fiets/auto.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Paradijs!

Tanya,
    4-5-2016

Toplocatie! Gelegen op een heuvel en dus met prachtige uitzichten over het land richting zee. Het beste aan dit appartement is het balkon/terras, heerlijk chillen en van zee en zonsondergang genieten. Het ontbijt is ook geweldig; elke ochtend heeft Dina heerlijke zelfgemaakte kaasbladerdeegbroodjes en cake, een eitje, brood, kaas, yoghurt, sap, koffie.. Overvloedig!

De bedden zijn prima.

Het keukentje is wat karig ingericht. Er waren geen pannen maar die krijg je vast als je er om vraagt. Met het elektrische 2pittertje valt er ook niet veel te koken.

Er is niet altijd warm water daar soms de knop niet aan staat. Die wordt op verzoek meteen aangezet. Geen douche om onder te staan, de douchekop moet je vasthouden.

Er is geen zwembad dus voor kinderen wellicht minder geschikt.

Het dorpscentrum is vlakbij, supermarktje en een paar tavernes op paar minuten lopen. Beneden naar het strand n minuut of 10 wandelen.

Ik heb hier ongelooflijk genoten. Ideale plek om je batterij op te laden.

Gereisd alleenreizend in april 2016

Fantastisch!

Marjolein,
    19-10-2015

Super idyllische locatie met lieve mensen voor wie niets te veel is! Adembenemend uitzicht vanaf de beachbar aan het strand. 3 leuke restaurantjes op het strand links en rechts waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. Probeer zeker de 2 broers rechts van het appartement. Appartement is prima, helemaal als je zeezicht hebt. Ook een studio is ruim genoeg. Een auto is een must, want je zit te ver van de "bewoonde" wereld. Eiland moet je zeker verder ontdekken. Als je een relax vakantie zoekt...ga naar Parathinalos!

Gereisd alleenreizend in september 2015
Limnos scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 reviews