Aparthotel Messakti

2008

Een geweldige gastvrije plek

T. de Vries
5-8-2008

Dit jaar ga ik voor de vierde maal naar deze mooie plek op Ikaria. Mooie kamers, vriendelijke bediening en een prachtig strand voor de deur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Messakti in Ikaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Messakti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.