Vakantiepark Messakti Village Hotel en studio's

Vakantiepark Info

Meer vakantieparkinfo

6 reviews over Vakantiepark Messakti Village Hotel en studio's

• 8W.J. Stadt11-02-2008

Fantastische vakantie gehad. Auto in het dorp bij de lokale autoverhuurboer gehuurd voor een heel leuk prijsje. Bediening in het "restaurant" was niet aanwezig :-) Later bleek dat je op Ikaria veel geduld moet hebben. Wat een heerlijk relaxed eiland. Prachtige natuur, stilte (je hoort alleen de vogels en het ruisen van de wind in de bomen), fantastisch strand voor de deur (zandstrand). Avontuurlijk strand bij Nas. (10 km verderop). Heerlijk visrestaurant in Galiaskari gewoon bij de familie. Wat een heerlijke vakantie was dat.

• 9Onderkomen

• 9b mollen07-08-2007

In juli 2007 naar Messakti Vilage op Ikaria geweest. het appartement ligt midden tussen de dorpjes Armenistis en Gialiskari (afstand 1,5 km). Prima appaartementen, groot en netjes. Er wordt goed schoongemaakt en iedereen is behulpzaam. Als je een auto wil huren kan je dat bij de receptie regelen. Vervoer heb je wel nodig als je iets wilt zien. Ikaria is overigens erg rustig, slechts 7000 inwoners. de meeste wegen zijn niet geasfalteerd. Wel prima mo te wandelen. Ikaria is qua natuur en cultuur niet spectaculair maar als je van het authentieke griekenland houdt ben je hier op het goede adres.

• 9Martin Wolber & Caroline Oskam18-01-2006

Wij zijn 2 keer naar Ikaria geweest in Messakti Village, alweer enige jaren geleden, maar hebben daar enorm genoten. De ligging is perfect, aan het strand. De kamers zijn simpel en mooi, geen poespas. We droomden ervan daar een huisje te hebben, zo heerlijk relaxed is het er. De mensen zijn behoorlijk op zichzelf. Tourisme was daar nog niet zo'n hot item. We hopen dat ze ervoor waken het kleinschalig te houden en niet het tourisme de baas laten worden. Heerlijk!

• 8Rob Willems21-08-2005

Messakti village is een mooi complex aan een mooi strand. Ruime, met smaak ingerichte kamers geven je een aangenaam gevoel. Spijtig dat de eigenaar een kleine dictator is. Een misverstand bij de boeking (niet onze fout maar de fout van onze touroperator in Athene die een foutieve datum van vertrek had doorgegeven) was voor hem reden om te schreeuwen en ons buiten te zetten. Mijn vrouw, zoon (7j) en dochter (5j) moesten de kamer verlaten en een nieuw hotel gaan zoeken. Hij wou niet kijken naar mijn documenten met de juiste vertrekdatum, laat staan, een oplossing bieden. Een dramatische gebeurtenis op onze 20 jaar Griekse reiservaring en 30 eilanden. Armenistis is een op toerisme afgesteld plaatsje en weinig authentiek. Men kan van hieruit wel prachtige wandelingen maken in de bergen. Wij doen dat liever vanuit een hotel met een warm management en met een klantvriendelijke service.

• 9Boogaard27-02-2005

Wij zijn al 2 keer in mssakti village geweest. We vinden het een heerlijke plek, nog echte griekse dorpjes, heerlijke appartementen, een mooi zwembad en strand. Een echte aanrader voor de griekenlandliefhebber, die niet van hele toeristische plaatsen houdt.

• 9E.Franken03-10-2004

Geweldig appartement,grote kamers en een prachtig uitzicht, strand aan de overkant, mooi breed, alleen in de tijd(september) dat wij er waren reden er geen bussen,in de buurt waren weinig of geen restaurants,vervoer is nodig om in Armentis te komen zeker voor mensen die slecht ter been zijn, verder is het een prachtige plek.

0 tips over Vakantiepark Messakti Village Hotel en studio's

0 vragen over Vakantiepark Messakti Village Hotel en studio's