Hotel Erofili

8 reviews over Hotel Erofili in het Nederlands

Paradijsje

D&M
10-4-2010

Mooi hotel en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De ligging van het hotel is fantastisch, uitzicht op zee en net buiten het dorp. De bakker zit aan de overkant. Het zwembad is een zout water zwembad.

Ikaria is een mooi, ruig en onbedorven eiland.

2008

schitterende natuur, puur Grieks

G.H. Appeldoorn
3-8-2008

Wij waren er van 5 t/m 24 juni 2008 op Ikaria.

Hou rekening met een overnachting op Samos.

Schitterende bootreis met ferry vroeg in de ochtend. Ikaria is samengevat: schitterende natuur met veel watervalletjes en meertjes. Mooie wegen alle richtingen uit. Hotel Erofili krijgt van ons een 9+ voor ligging en verzorging. Huur een scooter en ga de bergen in. Bovendien zijn er diverse wandelingen uitgezet. Wij hebben er bijzonder van alles genoten!

fantastisch!

Fam. Reintjes
24-6-2008

Wij verbleven hier van7 juni t/m19 juni en hebben een hele mooie vakantie achter de rug! het hotel ligt werkelijk schitterend en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken! we hebben een motor gehuurd wat hier trouwens niet duur is ,en hebben het hele eiland rondgetourd! De natuur is hier in 1 woord geweldig net als het weer!!Echt een grieks eiland en niet overspoeld door toeristen een aanrader dus!

Aanrader!

D&M
23-6-2008

Wij zijn hier 2 weken geweest en het is een fantastisch hotel, mooie ligging en aardig én behulpzaam personeel. Het hotel én het dorpje is alleen niet rolstoelvriendelijk. Het dorpje is heel leuk, er is wel vervoer nodig om het eiland te verkennen (weinig tot geen bussen). Er zijn een stuk of 5 tavernes. De Ikarianen zijn heel vriendelijk en relaxed. Kortom een aanrader voor rustzoekers, wandelaars en mensen die op zoek zijn naar het echte Griekse leven.

2007

Hier met vakantie geweest van 5 juni tot 19 juni. Erg mooi hotel geweldige ligging, (als je aan de zwembadzijde zit zit).Jammer dat de airco pas van af juli aan gaat,(behalve als er goed betalende artsen daar een conferentie houden maar dan weer uit die airco.)Dat was bij ons zo. Het eiland is prachtig,echt grieks. Goed voor rust zoekers.

Gereisd met partner in juli 2007

wij zijn van 15 juni tot 22 juni op Ikaria geweest, prachtig eiland,hotel Erofili is een heerlijk hotel,mooie kamer met uitzicht op zee en zwembad. ontbijt eenvoudig maar voldoende. stranden nog heel rustig.een aanrader. wij hebben genoten.

Gereisd anders in juni 2007

Een goed hotel met een prachtig uitzicht (kamers aan zwembadzijde). Vriendelijk en behuplzaam personeel, goed ontbijt voor griekse begrippen.

Eiland fantastisch voor wandelaars en rustzoekers, mooie stranden aan de noordkant. Zoekt men een rustig strandje is Nas aantebevelen.

Wij hebben zeer genoten !

Gereisd anders in juni 2007

Het is zeker 6 jaar geleden dat wij hier zijn geweest, maar destijds was het er heerlijk. Het ligt op een prachtige locatie met een geweldig uitzicht, zeker als je een kamer aan de zwembadzijde hebt. Vanuit de kleine tuin kun je via een trapje de zee in, maar als je 5 minuten langs de (rustige) weg loopt, ben je zo op het mooie strand.

Kamers waren goed ingericht en netjes. Ontbijt was wel karig, maar op de hoek zat een goede bakker....;-) Het ligt echt in een heerlijk plaatsje, waar je ook scooters en auto's kunt huren om het eiland te verkennen.

Gereisd anders in januari 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Erofili voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Erofili in Ikaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Erofili zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.