Hotel Daidalos

2008

prachtig en rustig eiland

Wim & Mieke Muller
6-9-2008

Prima hotel. Prachtig vormgegeven, ook de omgeving van het zwembad. Schone kamers en aardig personeel. Het ontbijt stelt - zelfs voor Griekse begrippen - echt niks voor. Niet te doen voor mensen wie slecht ter been zijn. Mooi zwembad met weinig schaduw.

(juni 2008)

2006

Was hier in augustus 2006

Peter
11-9-2006

Was hier in augustus 2006. Basic Hotel, goed gelegen. Schone, kleine kamer. Schoonmaak perfect. Koelkastje op kamer Ontbijt typisch Grieks. Zeer basic dus. Mooi Zwembad, Goede buiten ontbijtfaciliteit. Ligging mooi, uitzicht op zee, echter niet alle kamers. Toch best rustig, ook in augustus. Ikaria is nog niet echt ontdekt!

Gereisd anders in september 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Daidalos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Daidalos in Ikaria, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Daidalos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.